مدیر کل سلامت شهرداری تهران گفت: کانون پزشکان محله به منظور استفاده از تجارت علمی و علمی پزشکان در شناسایی و پیگیری مشکلات بهداشتی و سلامتی محله راه اندازی شده است.

  محمدمهدی گلمکانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: کانون پزشکان محله می تواند به شهروندان در زمینه بهداشت و سلامت محله اطلاع رسانی کند.

وی با بیان اینکه کمک به متولیان امر سلامت و مدیریت شهری در جهت ارتقای سلامت شهري یکی از اهداف این طرح است تصریح کرد: ارتقای فرهنگ سلامت محله از طریق برگزاری کلاس ها و کارگاه های پژوهشی آموزشی، چاپ و انتشار بروشورهای تخصصی مرتبط با سلامت در سطح محله از دیگر اهدافی این طرح است که به دنبال عملی کردن آن هستیم.

وی افزود: در حال حاضر 3 هزار و 476 پزشک، یک هزار و 730 پزشک عمومی و 375 دندانپزشک و یک هزار 368 متخصص در سطح مناطق 22 گانه تهران در کانون پزشکان مشغول به کار هستند.

گلمکانی در پایان کمک به حفظ و ارتقای محیط زیست محله و کمک به بسیج امکانات و ظرفیت های دولتی و مردمی موجود در خانه های سلامت و مراکز فرهنگی را به منظور ارتقای سلامت شهر و شهروندان را نیز از دیگر اهداف کانون پزشکان محله بیان کرد./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار