روزنامه اينديپندنت ادعان كرد: ايران در برابر تحريم هاي اعمال شده بر ضد اين کشور و بدون توجه به آنها، قدرت خود را به نمايش مي گذارد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران ، اين روزنامه در شماره امروز خود در اينترنت با درج اين خبر نوشت: نيروي زبده سپاه پاسداران ايران امروز رزمايش سه روزه اي را آغاز مي کند که طي آن موشکهاي سطح به سطح را آزمايش خواهد کرد.

درست مقارن با شروع تحريم نفتي اتحاديه اروپا بر ضد ايران،  امير علي حاجي زاده رئيس واحد هوا فضاي سپاه پاسداران اعلام کرد، موشک هايي که در اين رزمايش آزمايش مي شود به سوي پايگاه هايي شليک خواهد شد که از پايگاه هاي دشمنان خارجي الگوبرداري شده است. 

سرتيپ اميرعلي حاجي زاده فرمانده نيروي هوا فضاي سپاه پاسداران ايران با اعلام سه روز آزمايش هاي موشکي در هفته آينده گفت اين تمرين هاي نظامي بايد به عنوان پيامي تلقي شود مبني بر اينکه جمهوري اسلامي ايران مصمم به ايستادگي در برابر قلدرمآبي است و به هرگونه اقدام شرورانه با قاطعيت واکنش نشان خواهد داد. 

حاجي زاده اعلام کرد: هرگونه حمله اسرائيل به ايران با واکنشي قاطعانه روبرو خواهد شد . هرگونه اقدام آنها ، بهانه اي به دست ما خواهد داد تا آنها را از صفحه روزگار محو کنيم.
 
حاجي زاده تصريح کرد در اين آزمايش هاي موشکي ، ماکت هايي از پايگاه هاي هوايي در منطقه هدف قرار خواهد گرفت. 

وي گفت توانايي ايران در حمله به پايگاه هاي آمريکا در خليج فارس ، از ايران در برابر حمايت واشنگتن از اسرائيل محافظت مي کند. 

حاجي زاده افزود: پايگاه هاي آمريکا در منطقه در تيررس موشک ها و ديگر سلاح هاي ماست و بنابراين بدون شک آنها با اين رژيم ( اسرائيل ) همکاري نخواهند کرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار