مشاور وزیر و مدیرکل هماهنگی امور استان‏های وزارت جهاد کشاورزی گفت: کشاورزی را باید برترین ثروت بشری قلمداد کرد.

علی‏ رضا سائلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: قدرت و عزت امروز ایران مرهون هدایت‏ های داهیانه رهبر فرزانه انقلاب و وجود مردمانی ولایی و انقلابی است.

وی ادامه داد: اگر کشاورزی را از ما بگیرند و سپس تحریم کنند، حکومت را از ما می ‏گیرند؛ اما اگر از بنیه کشاورزی توانمندی برخوردار باشیم، هیچ قدرتی بر ما مستولی نمی‏ شود.

سائلی اضافه کرد: در سایه تحکم و دستور نمی ‏توان کسی را برای رشادت به میدان حق علیه باطل آماده کرد و حماسه‏ هایی مانند آن نوجوانی که در اسارت رژیم بعث، خبرنگار بی‏ حجاب را به رعایت حجاب امر کرد، آفرید.

مدیرکل هماهنگی امور استان‏ های وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: رشادت ‏های دلیر مردان و شیر زنان این مرز و بوم اسلامی در هشت سال دفاع مقدس نشانه عشق و علاقه زاید الوصف آنها به رهبری بزرگ و عاشق همچون امام راحل(ره) بود.

سائلی اضافه کرد: حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) نیز به همراه یاران و فرزندان بزرگوار خود به صحرای کربلا گام گذاشت و خود را وقف حفظ و صیانت از اسلام کرد و به نمونه واقعی و اصلی رهبری عاشق تبدیل شد.

مدیرکل هماهنگی امور استان‏ های وزارت جهاد کشاورزی، امام خمینی (ره) و جانشین بر حق ایشان، رهبر فرزانه انقلاب را بزرگانی از وجود مردانی الهی همچون حضرت امام حسین (ع) خواند.

وی تصریح کرد: "ماکسول" به عنوان یکی از اندیشمندان دنیای غرب در کلیات کتابی تحت عنوان "قانون طلایی مدیریت" پس از قرن‏ ها به همان اصل "هر آنچه را برای خود می ‏پسندی، برای دیگران هم بپسند" موجود در مکتب اسلام می‏ پردازد./س

برچسب ها: ثروت ، کشاورزی ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.