مسئول روابط عمومی شهرداری خوی گفت: كتاب راهنمای گردشگری این شهر تجدید چاپ شد.

علی اكبر چیت ساز در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار كرد: كتابچه ویژه راهنمای گردشگری و توریستی خوی برای بار دوم زیرچاپ رفته است.

وی افزود: كتاب راهنمای گردشگری خوی با توجه به استقبال شهروندان و گردشگران، همچنین با توجه به گشایش مرز رازی و كاپی كوی تركیه و افزایش مسافران خارجی با تغییرات و اصلاحاتی زیر چاپ رفت.

علی اكبر چیت ساز یادآور شد: تغییرات عمده چاپ دوم بیشتر مربوط به اصلاح تصاویر در بخشهایی از كتاب بوده و تصاویر قدیمی خوی نیز در این چاپ افزوده شده است.

وی افزود: كتاب راهنمای گردشگری همچون چاپ قبلی به سه زبان تركی استانبولی، فارسی و انگلیسی در قطع جیب پالتویی تمام رنگی و نفیس به چاپ رسیده و با توجه به محتویات و معرفی خوی از دیدگاههای مختلف توریستی آن مورد توجه گردشگران قرار گرفته است.

مسئول روابط عمومی شهرداری خوی افزود: كتابچه راهنمای گردشگری خوی با توجه به پیشینه و وسعت این شهر شامل مناظر زیبایی از چهار فصل خوی، رشته كوههای خوی، سوغات، فرش خوی، هتلها و رستورانها، دانشگاهها و مراكز علمی، موزه و آثار تاریخی و فرهنگی، پروژه های عمرانی، پایانه و فرودگاه خوی، میدانها، پاركها و نقشه شهر خوی است.

طراحی و صفحه آرایی این كتابچه را ابراهیم غزنوی و اسماعیل لطفی عهده دار بوده اند.

همچنین ترجمه بخش تركی استانبولی را رویا نورمحمدی و بخش انگلیسی را ناصر اروجلو و علی باستانفر بر عهده داشتند.

سال گذشته به دلیل همزمان بودن چاپ این كتاب و سفر هیات شورای اسلامی شهر خوی برای حضور در مراسم آئین بزرگ شب عروس مولانا در قونیه، اولین توزیع این كتابچه در محل برگزاری این مراسم در شهر قونیه، بین بازدیدكنندگان، گردشگران و مدیران تورهای مسافرتی مختلف صورت گرفت./س

برچسب ها: خوی ، گردشگری ، توریستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.