معاون فنی و عمران منطقه یک، بیش از 80 هزار متر مربع عملیات پیاده روسازی تا پایان سال جاری در معابر اصلی پرتردد و دیپلماتیک شمال تهران اجرا می شود.

محمدشیری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: به منظور ساماندهی، سهولت و تصریح در تردد ایمن عابرین پیاده در حاشیه معابر اصلی، عملیات پیاده روسازی خیابان شهیددکترباهنر، خیابان طاهری و بلوار 35 متری شهید اندرزگو و همچنین در سطح نواحی 10 گانه شمال تهران اجرا می شود.

وی بیان کرد: منطقه یک به لحاظ موقعیت سیاسی و حضور دیپلماتها دارای شرایط خاص است و به همین منظور خیابانهای منشعب مجموعه فرهنگی کاخ موزه های سعدآباد مانند خیابان طاهری یکی از موارد عملیاتی در اولویت پیاده روسازی است.

شیری تصریح کرد: احداث رمپ، مسیر ویژه برای نابینایان و کم توانان جسمی و حرکتی در طول مسیر رعایت می شود و تلفیقی از آسفالت و کف پوش در سطح گسترده طراحی شده که به صورت قاب در دو سوی پیاده رو اجرا و بین آنها آسفالت می شود.

وی گفت: فضای اطراف بازار قدیم تجریش زیباسازی شده و عملیات بهسازی کف بازار نیز در برنامه کاری منطقه قرار گرفته تا به صورت شبانه روزی از ساعت 11 شب تا 5 صبح اجرا شود./ل

برچسب ها: شیری ، رمپ ، شهیداندرزگو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار