کماندار المپیکی ایران که از سوی فدراسیون تیر و کمان کنار گذاشته شده و نادر منوچهری جایگزین وی شد در مورد جریان نامه به فدراسیون و درخواست بازگشت مربیان کره ای توضیح می دهد:

میلاد وزیری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تاکید کرد: کارهای انجام شده از سوی فدراسیون تیر وکمان و شجاعی سرپرست فدراسیون غرض ورزی است و دراین میان برای وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک متاسفم که نتیجه مسابقات المپیک و آبروی کشور در نظر گرفته نمی شود

وی ادامه داد: این تصمیمات برای شخص من اهمیت ندارد اما با این کار ضربه بزرگی به ورزش کشور وارد می شود شجاعی سرپرست فدراسیون شخصا جلسه ای با ما گذاشت و عنوان کرد چون می خواهم با آرامش به المپیک برویم در خواست های خود را مطرح کنید.

/*** مربی کره ای را تنها پیشنهاد دادیم

وزیری اشاره کرد: در این جلسه به شجاعی گفتم دو موضوع یعنی آبروی شخص وی و آبروی مملکت و نتایج المپیک دراین میان مطرح است و برای نتیجه گیری بازگشت مربی کره ای را پیشنهاد دادیم و تحمیل نکردیم شجاعی هم از ما خواست 2 مربی ایرانی را کنار این نفرات معرفی کنیم که ما حاضر به این کار نبودیم اما با اصرار وی شمس و صفایی را معرفی کردیم.

وی افزود: شجاعی از ما خواست که این موضوع را کتباً بنویسیم و اتفاقاً خود وی نامه را به ما دیکته مرد و در پایان هم گفت: که بنویسیم در صورت عوض نشدن مربیان ما سر تمرینات نمی رویم که ما حاضر به نوشتن این جمله در پایان نامه نشدیم.

*** از صداقتمان سوء استفاده کردند

کماندار تیم ملی ریکرو گفت: هیچ وقت فکر نمی کردیم به این شمل و به خاطر منافع شخصی با ما بازی کرده و از صداقتمان سوء استفاده کنند پس از نوشتن نامه و امضا آن به ما گفتند جریان را پیگیری می کنیم که ما خواستیم به خاطر جو متشنج تمرین و مشکلات ایجاد شده از مربیان تا زمان حل مشکل سر تمرین نرویم و با اجازه سرپرست هم به تمرین نرفتیم.

**واعظی گفت: لیاقت پوشیدن پیراهن ملی را ندارم

وی در مورد جریان کتک زدن حجت الله واعظی در آمریکا تصریح کرد: حجت الله واعظی مدیر تیم های ملی پس از تمام مشکلاتی که از زمان آمدنش به وجود آمد به من گفت، تو لیاقت پوشیدن پیراهن تیم ملی را نداری که به همین دلیل مشاجره لفظی پیدا کردیم نه درگیری فیزیکی آیا بعد از 12 سال حضور در تیم ملی چنین حرفی درست است؟ من برای تمام این افراد و شجاعی که گفته اگر نتیجه بدی بگیریم مشکلی نیست، متأسفم./با

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار