سرپرست فدراسيون تير و كمان پس از تغيير المپيكي هاي اين رشته تاكيد كرد: پس از خويشتن داري چهارماهه كار از حد اولتيماتوم هم گذشته بود.

محمد علي شجاعي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ادامه داد: كار از اولتيماتوم گذشته و به خواهش و تمنا رسيده بود درنهايت هم كار به جايي رسيد كه اين نفرات براي ما خط و نشان بكشند كه دليل اين هم همان خويشتن داري ما و فرصت دادن به آن ها بود كه ميدان را به قدري گسترده ديدند كه 3 روز به اردوي تيم ملي نيامده و خواستار اخراج مربيان خارجي پس از 3 ماه شدند.

وي ادامه داد: شايد وزيري در تيراندازي خيلي خوب باشد اما چهار ماه تك تك مربيان ما از سوي همين فرد مورد بي احترامي قرار گرفته و بيش از 20 مورد گزارش انضباطي داشتيم وي حتي در صفحه اجتماعي اينترنتي اش نيز حرفهاي بدي در مورد مربيان تيم ملي منتشر كرده است.

از طرفي زهرا دهقان نيز مصاحبه هاي بدي پيش از سفر به آمريكا عليه فدراسيون انجام داد .

وي تاكيد كرد: ميلاد وزيري همان روز اول تعين مربيان جديد در مورد كردي مربي تيم ملي مصاحبه كرد كه از نگهبان سايت آزادي هم كمتر است در نهايت در روز شنبه به مربي تيم اعلام كردند كه حاضر به تمرين نيستند تا جلسه اي با فدراسيون درمورد مربيان داشته باشند.

شجاعي افزود: ما از آن ها خواهش كرديم به جاي اين كار به تمرينات برگشته و بعد با هم صحبت كنيم كه گفتند حاضر به كار با كادر فني نيستند .

من هم به آنها ياد اور شدم كه بعد از 20 جلسه شخصي و عمومي براي حفظ آرامش با اين كارها خود شما لطمه مي بينيد و نبايد وارد حواشي شويد.

**هركاري برايشان كرديم

سرپرست فدراسيون با تاكيد برانجام هر كاري براي اين بازيكنان از جمله پرداخت جوايز و يك خودرو براي المپيكي شدن گفت: من جلوي تمام توهين ها و بي احترامي ها را گرفته و اجازه مطرح شدن آن راندادم حتي در امريكا با وجود بحث مسابقه انتخابي براي برگزيدن نفرات المپيكي به اين 2 بازيكن گفتمكه خود شما به المپيك مي رويد.

شجاعي تصريح كرد: از آنها پرسيدم با برداشتن اين مربياان با چه كسي كار مي كنيد كه گفتند مربيان كره اي برگشته و سليم اف را بركنار كنيد من هم از آنها خواستم تا خواسته هاي مطقي خود را نوشته و جو ايجاد نكنند بحث ديكته كردن آنه منطقي به نظر نمي رسد پس از نامه به وزيري و دهقان گفتم تازمان پي گيري جريان به تيم ملي برگردند كه اين كار را نكردند.

** 20روز قبل از المپيك چاره ديگري نداشتيم

وي اشاره كرد: 20 روز قبل از المپيك نرفتن اين ها بر سر تمرينات ديگر چاره اي به جز معرفي جايگزين براي ما نمانده و من هم شخصا از اين تصميم خوشحال نيستم اما مسئوليتم ايجاب مي كرد طبق نامه كميته ملي المپيك و در آخرين روز معرفي نفرات المپيكي بازيكنان اعزامي به لندن رامعرفي كنم اين تصميم هم به خاطر اين رشته گرفته شد نه به خاطر حذف اشخاص./با

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار