نادر منوچهری، ملی پوش تیر و کمان از فرصت ویژه رفتن به المپیک خوشحال نیست و خود را شایسته جایگزینی میلاد وزیری در مسابقات المپیک 2012 نمی داند.

نادر منوچهری در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران تاکید می کند به نظر من میلاد وزیری برای المپیک بسیار شایسته تر است المپیک مسئله ای  ملی محسوب شده و باید بهترین فرد را به آن اعزام کنیم.

وی ادامه داد: میلاد وزیری در آمریکا با سوم شدن در مرحله مقدماتی درخشید و رکورد بالاتری در حد بالا بردن پرچم ایران دارد ضمن اینکه نام وی از قبل برای المپیک رد شده بود و هم از طریق تلویزیون متوجه جایگزین خود شدم.

*رفتن به المپیک براساس حق باشد

منوچهری اشاره کرد: شخصا 8 سال سابقه کار حرفه ای تیر و کمان را دارم و رفتن به المپیک آرزوی هر ورزشکاری است اما این حضور باید به حق باشد وقتی 30 نمره اختلاف من و وزیری در رکوردها است نباید وی را با رفتن به المپیک بخورم.

منوچهری اشاره کرد: بحث انضباطی را می توان با صحبت حل کرد نه اینکه به این شکل با هفتاد میلیون مردمی که چشمشان به عملکرد خوب بازیکنان در المپیک است بازی کرد.

وی در مورد سفر آمریکا تصریح کرد: این اختلاف سلایق است به خصوص در ورزش حرفه ای و نباید مسائل داخلی مربوط به آن سفر را در این شرایط مطرح کرد.

منوچهری در مورد دلیل این کار خود توضیح داد: ما مسلمان هستیم و سر سفره پدر و مادر خود بزرگ شده ایم با توجه به 8، 9 سال تیر زدن، اگر حق من بود از آن نمی گذشتم اما حالا وزیری واقعا گزینه بهتری نسبت به من است./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار