دبير كل كنفدراسيون قايقراني آسيا گفت: اتفاقات بوجود آمده در فدراسيون قايقراني باعث شده تا احساس خستگي شديدي كنم.

 علي قلم سياه در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: پيش از اين 4 قايقران كشورمان با حضور در مسابقات انتخابي المپيك جواز حضور در اين رقابت ها را بدست آوردند .

وي گفت: در زمان رياست احمد دنيا مالي اسامي قايقرانان اعزامي به لندن به كميته ملي المپيك اعلام شد و در صورتيكه فدراسيون قايقراني تعليق هم شود فكر نمي كنم قايقرانان المپيكي حضور در لندن را از دست بدهند .

قلم سياه افزود: با توجه به حساسيت بالاي رقابت هاي المپيك به همين دليل در حال حاضر قايقرانان بايد در محيطي آرام تمرينات آمادگي خود را پيگيري كنند و در حال حاضر يكي از نگراني هاي من بوجود آمدن يك همچنين اتفاقاتي تنها به ضرر ورزشكار است و آن ها از اين شرايط لطمه مي بينند.

دبیر کل کنفدراسیون قایقرانی آسیا تصريح كرد: همچنين مسابقات آسيايي و انتخابي المپيك در رشته آبهاي آرام هفت ماه پيش در تهران برگزار شد  و 2 قايقران كشورمان جواز حضور در المپيك را بدست آوردند و با توجه به به اينكه مدت زيادي است كه قايقرانان المپيكي شدند و اين مسائل مربوط به گذشته است به همين دليل فكر نمي كنم مشكلي براي ملي پوشان پيش بيايد .

قلم سیاه خاطرنشان كرد: متاسفانه در اين مدت حواشي زيادي براي قايقراني بوجود آمد و به همين خاطر احساس خستگي شديدي مي كنم و به هيچ وجه علاقه مند نيستم كه براي فدراسيون قايقراني يك همچنين اتفاقاتي رخ دهد در حال حاضر يكي از بحث هايي كه در حال حاضر اهميت دارد موفقيت قايقرانان در رقابت هاي المپيك است و به همين دليل اميدوارم شرايط به نفع قايقراني مهيا شود و مطمئنم در اين برهه هيچ كس از خبر تعليق فدراسيون قايقراني ايران خوشحال نخواهد شد به همين دليل اميدوارم يك همچنين اتفاقي نيافتد و شرايطي فراهم شود تا قايقرانان در محيطي خارج از تنش فعاليت كنند./مح

برچسب ها: قلم سیاه ، تنش ، قایقرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار