همزمان با فرار رسیدن 15 شعبان و جشن میلاد منجی عالم بشریت شبکه جهانی صدای آشنا بادو ویژه برنامه " خورشید پنهان" و جام وصال" این عید بزرگ را به جشن خواهد نشست .

"زهرا تقی ملا "نویسنده،سردبیر و گوینده این برنامه خبرنگار رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت:این ویژه برنامه به فلسفه غیبت امام زمان (عج) و دلایل اینکه چرا غیبت حضرت از غیبت صغرا آغاز نشده است،خواهد پرداخت.
وی با بیان اینکه حجت الاسلام و المسلمین نوری کارشناسي این برنامه را برعهده خواهد داشت افزود: ررسی وظايف منتظران،کنکاش در صحت زمان و دلیل نقل چند روایت از امام زمان (عج) و همچنین روایتی از سرداب امام حسن عسگری (ع) در قالب نمایش از دیگر بخش های ویژه برنامه "خورشید پنهان" است که سیدمحمدجواد هاشمی نیا تهیه کنندگی،محمد قریب پناه اجراي آن را برعهده دارند.
سردبیر و نویسنده برنامه "خورشید پنهان"،خاطر نشان کرد:این ویژه برنامه پنج شنبه 15 تیر ساعت 11 به وقت تهران برابر با ساعت 6.30 به وقت گرینویچ از کانال اروپایی شبکه جهانی "صدای آشنا" برای ایرانیان خارج از کشور پخش خواهد شد.
همچنین؛فروغ وزیری زاده تهیه کننده برنامه "جام وصال" نیز گفت:ویژه برنامه "جام وصال" ضمن گفتگو پیرامون ولایت امام زمان (عج) به بحث درباره دریافت راهبرد نجات بخشی در تقویت انگیزه، تغییر رفتار و امید به آینده خواهد پرداخت.
وی ادامه داد:"جام وصال" با کارشناسی "ابراهیم شفیعی سروستانی" پنج شنبه 15 تیر ساعت 9.30 به وقت تهران برابر با ساعت 5.00 به وقت گرینویچ از کانال آسیا و اقیانوسیه شبکه جهانی صدای آشنا پخش می شود.
گفتنی است؛فرزانه ردایی-نویسندگی ،سردبیری و انجام تحقیقات لازم در تولید برنامه،زهره حبیبی گویندگی،محسن بهرامی راوی و سمیه نجفی نیز گزارشگری این پروژه را بر عهده دارند./ه
برچسب ها: صدای ، آشنا ، میلاد ، حضرت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.