دبیر فدراسیون بوکس گفت: با هدف تبادل بیشتر با کشورهای صاحب نام بوکس به همراه رئیس فدراسیون بوکس راهی ایتالیا می شویم.

همایون اردلان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بیان داشت: صبح فردا سه شنبه 13 تیر به همراه احمد ناطق نوری رئیس فدراسیون بوکس راهی ایتالیا می شویم  تا علاوه بر بازدید از کمپ تمرینات ملی پوشان المپیکی در نزدیکی شهر رم به رایزنی با مسئولان فدراسیون بوکس ایتالیا بپردازیم تا همکاری و ارتباط خود را با تیم های اروپایی و صاحب نام بوکس بیشتر کنیم.

وی در ادامه اظهار داشت: حضور ملی پوشان المپیکی کشورمان در ایتالیا فرصت مناسبی است که مشت زنانمان بتوانند با تیم های اروپایی تنه به تنه شوند و با مبارزه با چنین بوکسورهای توان و قدرت خود را ارتقاء دهند علاوه بر بوکسور های المپیکی ایتالیا، مشت زنان تیم های اوکراین نیز در این اردو حضور دارند که سطح کیفی این اردو را بسیار بالا برده است.

اردلان افزود: متاسفانه بیشتر اردوهای تیم ملی بوکس با کشور های آسیایی بود و کمتر با کشورهای اروپایی ملی پوشانمان به تمرین پرداختند حضور بوکسور های المپیکی در ایتالیا می تواند راهی باشد برای ارتباط بیشتر با کشورهای اروپایی چرا که بیشترین صاحبان بوکس در این قاره پهناور هستند.

دبیر فدراسیون بوکس در خصوص ملی پوشان حاضر در ایتالیا اظهار داشت: به گفته مربیان تیم و ملی پوشان ، ایتالیا امکانات رفاهی بسیار خوبی برای بوکسورها فراهم کرده است و در 3 نوبت صبح – ظهر و عصر تمرینات فشرده و منظمی را در کمپ های ایتالیایی ها انجام می دهند و سطح این اردو را مربیان بی نظیر اعلام کردند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم 4 ملی پوش المپیکی کشورمان از این اردو مشترک تمام بهره را ببرند و با کسب نکات فنی و تکنیکی از ملی پوشان ایتالیایی به کشور بازگرداند و حضور موفق تر در لندن داشته باشند و بتوانیم برای نخستین بار در بازی های المپیک به مدال دست یابیم./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار