هیئت پزشکی ورزشی استان تهران تا کنون از 154 باشگاه ورزشی طبق دستورالعمل فدراسیون بازرسی کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، طبق دستورالعمل فدراسیون پزشکی ورزشی کلیه هیئت ها در سراسر کشور موظفند تا بر باشگاه ها و اماکن ورزشی نظارت دقیق داشته باشند و در خصوص داشتن کارت بیمه ورزشی مصرف مکمل های ورزشی کنترل شوند.

لازم به ذکر است، هیئت پزشکی استان تهران نیز تاکنون 154 باشگاه و مکان ورزشی را مورد بازرسی قرار داده و بر سوء مصرف مواد نیروزا، فروش مکمل ها و همچنین تجویز و یا توصیه توسط مسئولان و مربیان باشگاه ها کنترل دقیقی داشته است.

شایان ذکر است، داشتن کارت بیمه ورزشی به منظور حمایت از ورزشکاران نیز مورد دیگری است که بازرسان هیئت تهران در این 154 باشگاه بر آن نظارت داشته اند.

لازم به ذکر است: گزارشی کامل از بازرسی این باشگاه ها به فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام شده است و تا با باشگاه ها و اماکن ورزشی که دارای تخلف بوده اند برخورد لازم انجام شود./با

** چاپ بروشور تغذیه ویژه ورزشکاران
هیئت پزشکی ورزشی استان تهران به منظور بالا بردن آگاهی و علمی کردن تغذیه ورزشکاران اقدام به چاپ و پخش بروشور تغذیه ورزشی کرده است.

لازم به ذکر است، که این بروشور تغذیه به زبان ساده تهیه شده است و نوع تغذیه مناسب برای ورزشکاران قبل از تمرین یا مسابقه، هنگام تمرین یا مسابقات و پس از آن را شرح میدهد.

گفتنی است: هدف از تهیه این بروشور که توسط مصطفی نمکیان مشاور تغذیه و رژیم درمانی تهیه و تنظیم شده، ترویج دانش تغذیه صحیح در بین ورزشکاران است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار