نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت : استقلال ، عزت و اعتلای فرهنگی ایران اسلامی را مدیون خون شهیدان و نیز تلاش صنعتگران بزرگ كشورمان هستیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  اردبيل حجت الاسلام والمسلمین سید حسن عاملی افزود : نظام سلطه و استكبار جهانی با روحیه زورگویی كه دارند هرگز تحمل حیات انقلاب اسلامی ایران را كه با منافع ناحق آنان بطور دایم در مبارزه هست ندارند و به همین لحاظ كشورمان را در سخت ترین تحریم ها و محاصره های اقتصادی قرار داده اند.

عاملی گفت : در این شرایط حساس كشورمان این تلاشگران عرصه تولید ، دانش و كار هستند كه با زحمات روز و شبانه خودشان از خون شهیدان و نیز دست آوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی كه استقلال ، عزت و اقتدار از مهمترین آنهاست دفاع می نمایند.

امام جمعه اردبیل با بیان اینكه در شرایط حاضر ، كشورمان در جهادی مقدس قرار دارد افزود : انقلاب اسلامی ایران ، شرایطی فراهم نموده است تا مردم مومن و انقلابی كشورمان در چینش ملت های دنیا در جایگاه اصلی و والای خود قرار بگیرند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با اشاره به اینكه نظام سلطه ، هیچگاه از انقلاب اسلامی ایران به خاطر شعارهای مبارك جهانی كه دارد دست بر نمی دارد گفت : موضوع دستیابی به سلاح هسته ای توسط ایران فقط بهانه ای برای استكبار جهانی است تا از پیشرفت و بالندگی ایران اسلامی جلوگیری نماید اما به بركت فرزندان ، تلاشگران و نخبگان این مرز و بوم ، اهداف پلید و توطئه های دشمنان مثل همیشه نقش بر آب می شود./س

برچسب ها: اردبیل ، عزت ، و ، اعتلای ، فرهنگی ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.