به گزارش
باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی مجموعه سعدآباد ، علی عبداله نژاد در این باره گفت : یکی از راهکارهای حصول ارتقاء سطح کیفی خدمات موزه ای ، نظام مند نمودن فعالیت ها و فرآیند ها و بهبود و افزایش بهره وری و رضایتمندی ارباب رجوع و بازدیدکنندگان در مجموعه سعدآباد بعنوان بزرگترین مجموعه فرهنگی تاریخی کشور ، استقرار سیستم مدیریت کیفیت و استمرار آن است.
مدیر مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد افزود: شناسایی و مستند نمودن روش های اجرایی انجام کار ،پیاده سازی مدیریت صحیح فرایندها و قابلیت اندازه گیری و ارزیابی عملکرد از طریق بومی سازی استانداردهای ISO9001:2008 از اهداف این طرح می باشد که با همدلی و همکاری مسئولین و کارکنان این مجموعه میسر خواهد شد.
کارشناس ارزیابی واحد پژوهش سعدآباد نیز در این خصوص گفت: در دنياي فرارقابتي امروزي، تمامي رويكردخدمات معطوف به مشتري است. پديده مشتريگرايي در كسب و كار امروزي، ناشي از رقابت شديد ميان سازمانها و ارمغان ظهور و پيشرفت تكنولوژيهاي نوين است.
بهاره دادیار اضافه کرد: در اين ميان درك و ارتقاء كيفيت به مفهوم آن چه مطابق خواست مخاطبان است، از اهميت فوقالعادهاي برخوردار بوده و یکی از راههایی است که می تواند به تثبیت و ارتقاء کیفی جایگاه مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد منتج شود.
وی ادامه داد: بدين منظور طراحي، تكوين، پيادهسازي و بهبود يك سيستم مديريت كيفيت لازم بوده و استاندارد (ISO9001:2008) راهنمايي جهت ايجاد، تدوين و اجراء سيستم مديريت كيفيت ميباشد.
این کارشناس تصریح کرد: هر سازمان توليدي يا خدماتي، در صورت پاسخگويي به الزامات اين استاندارد(متناسب با طبيعت و نوع كار آن سازمان)، به يك سيستم مديريت كيفيت كارا و اثربخش دست خواهد يافت.
گفتنی است این سلسله جلسات توجیهی و آموزشی که با حضور مسئولین واحدها و موزه های مجموعه سعدآباد برگزار می شود، بمنظور اخذ گواهینامه مدیریت کیفیت ISO9001:2008 طراحی و برنامه ریزی گردیده است ./ي2