مدیر بازار فرابورس ایران از بازگشایی نماد شرکت سرمایه گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان در بازار دوم فرابورس در روز شنبه آینده خبر داد.

امير هاموني مدير بازار فرابورس ايران در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با بيان اين مطلب گفت: نماد شرکت سرمایه گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان در نماد "سدبیر1" در روز شنبه 17 تیر بازگشایی می­شود و از این پس معاملات سهام این شرکت در بازار دوم فرابورس انجام می­شود.

وی با اشاره به سرمایه 51 میلیارد ریالی در مورد ترکیب سهامداری این شرکت گفت: شرکت سیمان زنجان مالک 9.3 درصد، شرکت سیمان فارس و خوزستان مالک 8.51 درصد، شرکت بازرگانی صنایع سیمان فارس و خوزستان مالک 6.7 درصد، شرکت سیمان آبیک مالک 1.7 درصد و سایر اشخاص حقیقی مالک 73 درصد سهام این شرکت هستند.

هامونی در ادامه افزود: شرکت سرمایه گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان در زمینه واسطه      گری­ های پولی و مالی فعالیت دارد و کارگزار معرف آن نیز کارگزاری تامین سرمایه نوین است.

مدیر بازار فرابورس ایران تاکید کرد: نماد معاملاتی شرکت سرمایه ­گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان در بازار عادی گشایش می­ یابد و قیمت پایانی سهام، میانگین موزون معاملات روزانه سهام در روز گشایش خواهد بود.

هامونی با اشاره به درج این شرکت در بازار دوم فرابورس و محدودیت­های موجود در اساسنامه صندوق­های سرمایه ­گذاری مشترک گفت: صندوق­های سرمایه­گذاری مشترک اجازه خرید سهم مذکور را ندارند و آن دسته از صندوق­های سرمایه ­گذاری مذکور که دارای ایستگاه معاملاتی مجزا هستند، از ایستگاه­ های معاملاتی خود برای ثبت سفارش خرید در این نماد معاملاتی استفاده نکنند./س
برچسب ها: فرابورس ، بازگشایی ، بورس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار