سومین دیدار تیم ملی هندبال جوانان کشورمان فردا چهارشنبه 14 تیر در شهر دوحه مقابل هنگ کنگ برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، سیزدهمین دوره مسابقات هندبال قهرماین آسیا هم اکنون در شهر دوحه در حال برگزاری است و تیم ملی کشورمان تاکنون دو دیدار با تیم های عراق و ماکائو داشته است و هر دو بازی را به نفع خود به پایان برده است و فردا چهار شنبه 14 تیر به مصاف هنگ کنگ می رود.

در ادامه گزارش آمده است، جوانان ملی پوش بعد از برگزاری این دو دیدار در حال استراحت هستند و بعد از بازی با هنگ کنگ به دیدار ژاپن می رود.

این گزارش می گوید شاید بازی تیم های ایران و ژاپن در روز پنج شنبه 15 تیر از حساسیت و فشار خاصی برخوردار باشد و احتمال دارد بازیکنان کشورمان بازی سختی را مقابل این تیم داشته باشند اما نکته ای قابل تامل می باشد این است جوانان ایرانی با انگیزه و هدف والا در این رقابتها حضور دارند و مطمئنا تیم خوب ژاپن را شکست خواهند داد.

براساس این گزارش هم اکنون ایران در صدر گروه قرار دارد و با ژاپن هر دو4 امتیازی هستند اما تفاضل گل کشورمان نسبت به این تیم بیشتر است (ایران59+ و ژاپن 52+ )

گزارش دیگری می افزاید: تیم های قطر و کره جنوبی از قدرهای آسیا هستند و کویت نیز جز بهترین هاست.

گزارش دیگری حاکی است در پایان این رقابتها تیم های اول و دوم به مسابقات جهانی بوسنی 2013 رهسپار خواهند شد و امیدوارم تیم ایران نیز جز این اعزامها باشد.

در پایان گزارش خاطر نشان می شود تیم ملی هندبال جوانان کشورمان تاکنون دو بار در مسابقات جهانی حضور داشته است که آخرین مورد آن سال گذشته در یونان بوده است و توانستیم عنوان دوزادهمی را کسب کنیم./ق
برچسب ها: هندبال ، هنگ کنگ ، دوحه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار