دیدار دوم گیتی پسند اصفهان در جام باشگاه های آسیا با نتیجه 7 بر صفر به نفع این تیم به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دومین روز از رقابت های فوتسال جام باشگاه های آسیا روز گذشته با برگزاری چهار دیدار پیگیری شد که در جریان آن گیتی پسند اصفهان با نتیجه 7 بر صفر الریان قطر را مغلوب کرد.

گفتنی است، در جریان این بازی نماینده ایران با پیراهن دوم خود که پیراهن سفید رنگ بود به میدان رفت و تیم الریان قطر رنگ قرمز برتن کرده بود.

شایان ذکر است، با جا ماندن مصطفی نظری در تهران، حسین حسینی و علیرضا صمیمی به عنوان دروازه بان راهی قطر شدند در مصاف با الریان علیرضا صمیمی دروازه بان خفاری که در لحظات آخر به این تیم اضافه شده بود درون دروازه ایستاد و صمیمی در این بازی از خود عملکرد خوبی به نمایش گذاشت.

این دروازه بان در چند صحنه هم با شوت های بلند تصمیم گرفت دروازه الریان را باز کند.

در این بازی افشین کاظمی یکی از مهره های کلیدی زمین بود که از لو به عنوان قد؟ استفاده شد.

فرارهای افشین کاظمی از کناره های زمین موجب که بازی قطر برای از کار انداختن این بازیکن خطا کنند، کاظمی در این بازی نقش مؤثری در پیروزی گیتی پسند داشت.

الریان قطر هم در این مانند تای سون نام ویتنام برای پیش افتادن از حریف خود دست به تاکتیک پنج نفره زد اما این تیم هم در اجرای این تاکتیک موثر نبوده و همین مسئله موجب شد یکی از بازیکنان این تیم از زمین اخراج شده و این تیم در دقایق پایانی نیمه اول بازی یک گل دیگر نیز دریافت کند.

شایان ذکر است نیمه اول این دیدار با نتیجه 4 بر صفر به پایان رسید.

گیتی پسند اصفهان در نیمه دوم فشار زیادی به بازیکنان خود نیاورده و تنها به دنبال حفظ نتیجه بود به همین دلیل علی رغم داشتن موقعیت های گل بالا بازیکنان این تیم فقط سه گل در نیمه دوم به ثمر رساندند.

گفتنی است از زمانی که گیتی پسند اصفهان برای پیروزی در این بازی به اطمینان رسیده بود به دستور سرمربی بازی آرام تری در پیش گرفت چرا که علیرضا افضل از بازیکنان درخواست کرده بود انرژی خود را برای مرحله نیمه نهایی حفظ کنند.

در پایان بازی محمد کشاورز عنوان بهترین بازیکن زمین را از آن خود کرد.

کشاورز در این خصوص گفت: تیم الریان به نسبت ویتنام تیم بهتری بود و بازی سخت تری در برابر این تیم داشتیم.

کشاورز تصریح کرد: این تیم فوتبال بهتری ارایه کرد ولی نتوانسته بود بازیکنان خارجی خوبی کسب کند.

وی تصریح کرد: فوتسال در آسیا پیشرفت کرده و حضور بازیکنان خارجی به این کیفیت اضافه کرده است./مح

برچسب ها: کشاورز ، اصفهان ، پیروزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار