عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي با اشاره به برگزاري رزمايش پيامبر اعظم(ص) 7،‌ گفت: اين رزمايش توان آفندي و تهاجمي جمهوري اسلامي ايران را به نمايش گذارد.

عوض حيدرپور نماينده مردم شهرضا و سميرم در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با بيان اينكه رزمايش پيامبر اعظم(ص) 7، برنامه‌اي از پيش تعيين شده بود ولي خوشبختانه با تحريم‌هاي نفتي عليه ايران همزمان شده است، گفت: اين رزمايش يك اقدام بسيار موثر در  جهت نمايش توان آفندي و تهاجمي جمهوري اسلامي ايران و همچنين به نمايش گذاشتن قدرت بازدارندگي تسليحاتي بود كه در ايران ساخته شده و مورد بهره‌برداري قرار گرفته است.

وي با بيان اينكه در  جمهوري اسلامي به جايي رسيديم كه از نظر بنيه دفاعي و آفندي صددرصد خودكفا هستيم؛ افزود: رزمايش پيامبر اعظم (ص)7، ضمن آنكه قدرت و اقتدار ايران را به نمايش مي‌گذارد نشان‌دهنده توانمندي تسليحاتي و صنعت نظامي براي بازدارندگي و نهايتا قدرت آفندي جمهوري اسلامي ايران است.

عضو كميسيون امنيت ملي مجلس در خاتمه  خاطرنشان كرد: اين رزمايش برگ برنده و پشتيباني كننده براي تامين اراده سياسي جمهوري اسلامي ايران است.

/ش3

برچسب ها: حیدرپور ، نماینده ، شهرضا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار