مهمترين عناوين اخباراجتماعي باشگاه خبرنگاران كه در روز چهار شنبه منتشر شده موضوعاتي چون:خرید ارز، تازه ترین مشکل حجاج ایرانی ، سرقت خانوادگی از عابر بانک ، قاچاقچيان لوازم یدکی و جریمه میلیونی و... است.

مهمترین عناوین خبری به انتخاب سردبیر مجله شبانه باشگاه خبرنگاران به شرح زیر است:





قطع برق موجب بسته شدن تونل توحید شد



شب گذشته به علت قطع یک ساعته برق سراسری در پایتخت ؛ امروز صبح مسیر تونل توحید مسدود شد و ترافیک سنگینی در خیابان نواب به وجود آورد.


خرید ارز، تازه ترین مشکل حجاج ایرانی



مسافران خانه خدا در روزهای پایانی حج عمره، جهت دریافت ارز دولتی با مشکلاتی مواجه هستند.


برخورد با پزشکان و بیمه گران متخلف
معاون وزیر رفاه، کار و امور اجتماعی از برخورد با پزشکان و بیمه گذاران متخلف در اخذ مبالغ بیشتر از تعرفه اعلام شده خبر داد.


سرقت خانوادگی از عابر بانک



رئیس پلیس فتا گفت: هموطنان هوشیار باشند کارت عابر بانک و رمز خود را در محلی امن و دور از دسترس دیگران قرار داده و هیچگاه رمز را در کنار کارت نگهداری نکنند و هر ماه یکبار رمز خود را تغییر دهند.


شدت گرفتن عملیات عمرانی همزمان با رفع معارضان باقی مانده

 شهردار منطقه 7 از تشکیل 5 ستاد ویژه در راستای سرعت بخشیدن در انجام توافقات با معارضان ملکی در پروژه بزرگراه امام علی (ع) با حضور مناطق معین خبر داد.


قاچاقچيان لوازم یدکی و جریمه میلیونی

مدیر کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی کشور گفت: با توجه به حمایت از حقوق مصرف کنندگان گشت مشترکی در هفته دوم تیر ماه در قالب 30 اکیپ در سطح پایتخت فعال شد.


علي جز نام هاي مقدس شيعه و حدود 2 ميليون بار در پايگاه ثبت احوال به ثبت رسيده است
 آمار نامگذاری در پایگاه اطلاعات جمعیتی سازمان ثبت احوال کشور نشان می دهد نام علی 2میلیون و 259هزارو 659بار در این پایگاه به ثبت رسیده است.


جشنواره بزرگ تابستاني در بوستان جوانمردان

شهردار منطقه 5 گفت: همزمان با بهره برداري ازمجموعه بزرگ تفريحي جوانمردان جشن بزرگ قنوت انتظار به مدت 8 شب در اين بوستان برگزار مي شود.


اعزام مبلغان جامعه‌الزهرا (س) به سراسر کشور
 رییس اداره اعزام مبلغ جامعه‌الزهرا (س) با اشاره به فرا رسیدن فصل تابستان و ماه مبارک رمضان از اعزام ۵۰۰ مبلغ در این ایام به سراسر کشور خبر داد.


اکو توریسم ضامن توسعه پایدار
اکو توریسم دارای مولفه هایی است که پایداری توسعه را تضمین می کند.


ابلاغ شيوه نامه برگزاري كلاس هاي دوره تابستاني دبيرستاني ها
شيوه نامه برگزاري كلاس هاي دوره تابستاني دانش آموزان دوره متوسطه طي بخشنامه اي به ادارات كل آموزش وپرورش سراسر كشور ابلاغ شد.


هلال احمر ایران در آستانه نیمه شعبان میزبان مهمانان کربلای معلی

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از استقرار دو چادر درمانی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در کربلا معلا خبر داد.


تحصیل 4200 دانشجو در مراکز علمی – کاربردی هلال احمر
مدیر بخش استراتژیک بین الملل کاهش سوانح سازمان ملل متحد تصریح کرد: تجارب ارزنده ایران می تواند به عنوان الگو و مدلی مناسب در دسترس دیگران قرار بگیرد.


هتک حرمت بازنشسته فرهنگی در شبکه های اجتماعی

درج هر گونه مطالب حاوی توهین و افترا به دیگران و انتشار اطلاعات خصوصی افراد در فضای مجازی که موجب آزار و هتک حرمت آنان قرار می گیرد جرم تلقی شده و پلیس با این افراد برخورد خواهد کرد


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار