سرمربي تيم ملي تيروكمان گفت: اگر مطمئن از مدال آوري بازيكنان كنار رفته مي شديم با هرشوخي كنار مي آمديم اما اين بازيكن در بهترين حالت نفر سي ام يا چهلم مي شد.

سليم اف در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران تاكيد كرد: از ديروز ساره اسدي وارد تمرينات تيم ملي شد و نادر منوچهري نيز از صبح امروز در تمرينات شركت كرد و و از اين به بعد نيز طبق برنامه تمرينات را پيش مي بريم.

وي در مورد كنار گذاشتن دهقان و وزيري تاكيد كرد: اين تصميم كميته فني بود چرا كه بازيكنان مذبور شرط و شروطي براي بودن مربيان مورد نظرشان و نبودن برخي ديگر گذاشتند و در نهايت فدراسيون تصميم به جايگزيني منوچهري 20 ساله و اسدي 24 ساله كه عشق اين ورزش را دارند گرفت .

وي ادامه داد: منوچهري نفر دوم تيم در ركوردگيري هاي داخلي و حتي در بسياري ركوردگيري ها از ميلاد وزيري هم جلوتر بود شايد اين بازيكن در مسابقات آمريكا در بخش انفرادي نتيجه خوبي نگرفت ولي ركورد تيمي وي بالاتر از سايرين بود.

سليم اف تصريح كرد: ساره اسدي نيز پس از نتايج خوب تركيه در جهاني امريكا افت داشت كه روي آن كار مي كنيم .

از سرمربي تيم ملي پرسيديم كه آيا جاي فرصت دادن به وزيري و دهقان نبود كه پاسخ داد: اين نفرات هميشه عادت كرده بودند كه خودشان به همراه يك يا 2 نفر ديگر در تمرينات و مسابقات باشند اما من با ورود به تيم ملي به شكل ديگري تركيب را چيده و حتي ركوردهاي خوبي در تركيه گرفتيم اما در مسابقات آمريكا به ما گفتنند سيستم كاري ما به اين شكل نيست و به همين دليل هم گفتيم به هر شكل كه خودشان راحتند تير بزنند كه آن شرايط هم پيش آمد.

وي ادامه داد: نادر منوچهر ي هم در آن بازي بهتر از نفرات با 12 سال سابقه تير زد شايد وزيري از نظر آمار امتيازي خوب باشد اما اين درزمان مسابقات مقدماتي نتيجه بخش است در حالي كه در زمان شروع مسابقات حذفي و جنگ رودر رو خوب كار نمي كنند كه دليل آن هم به كار شن با اين نفرات است.

سليم اف تصريح كرد: وقتي يك بار به هر چه اين افراد گفتند با كلمه چشم پاسخ داديم اما اين كه هر روز شرط جديدي مطرح كنند درست نيست اگر ما مطمئن باشيم كه يك بازيكن 100 درصد مدال مي گيرد هر چه شرط گذاشت انجام مي دهيم اما بهترين حالت متصور براي وزيري مقام 30 يا 40 در المپيك است به همين دليل هم فدراسيون اين تصميم را گرفت تا در آينده نفرات ديگر شرطي نگذارند .

وي تاكيد كرد: ورزشكار بايد براي وطن و كشورش بجنگد و پيش برود نه اينكه به دنبال منافع خود باشد./ق

برچسب ها: مربی ، تیروکمان ، منوچهری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار