به دليل خارج شدن از مسائل حقيقي و با توجه به برهه زماني،تشكيل جلسه با هيچ صنف و گروهي به صلاح نبود.

سعيد منتظر المهدي،رئيس ناجي هنر،در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما  باشگاه خبرنگاران در خصوص لغو جلسه نيروي انتظامي با عده‌اي از سينماگران گفت: هفت نفر از سينما‌گران درخواست برگزاري‌ جلسه‌اي با نيروي انتظامي را داده‌ بودند كه ما هم به درخواست آنان پاسخ مثبت داديم تا به نمايندگي از سينما‌گران اين تعامل انجام شود.
وي با اشاره به اينكه ما به هيچ صنف و تشكيلاتي در خصوص برگزاري اين جلسه پاسخ نداده بوديم،افزود:به دليل اينكه در جريان ساماندهي و انجام جلسه،علت وجودي آن دعوت از اشخاص حقيقي بود و به آن جهت كه به اتفاق حقوقي و صنفي تبديل شد و همچنين با توجه به فراخواني كه از سوي سينماگران اعلام شده بود؛اين مسئله خارج از مسائل حقيقي مطرح شده بود وبه همين دليل به صلاح نبود تا در اين برهه با هيچ صنف و تشكيلاتي جلسه‌اي داشته باشيم.
منتظر المهدي ادامه داد:با توجه به اينكه فرهنگ اين جامعه به دست سينماگران ادامه پيدا مي‌كند ما از فرهيختگان سينما و عرصه هنر استقبال مي‌كنيم و نه تنها يك جلسه بلكه هر تعداد جلسه‌اي كه براي ايجاد تعامل و همفكري و ديدگاه‌هاي آنها نياز باشد،برگزار خواهيم كرد.
منتظر المهدي بيان كرد:براي استمرار امنيت و ارتقاي فرهنگ جامعه ما با آنها همراه هستيم.
وي اظهار داشت:فلسفه وجودي پليس اقدام نبوده،بلكه پيشگيري و پيش بيني است و اقدام نيروي انتظامي اين است كه همه راهها را رفتيم و پيش‌بيني‌ها و يادآوري ها انجام شده است.
وي خاطر نشان كرد:به احتمال زياد جلسه‌ در هفته آينده زماني كه دو طرف آمادگي لازم را براي برگزاري اين جلسه داشته باشند،برگزار خواهدشد./ه
برچسب ها: تشکیل ، جلسه ، پلیس ، هنرمندان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.