اعتراض تلفني آرش برهاني به فتح‌اله زاده

آرش برهاني، مهاجم تيم استقلال با شرايط خاصي قرارداد خود را با آبي‌ها تمديد كرد وي همچنان از شرايط ناراضي است و پول خود را دريافت نكرده است، اين بازيكن تماسي با مديرعامل استقلال برقرار كرد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، آرش برهاني دليل  تمديد قراردادش با آبي‌ها به مشكل مالي اشاره كرد و از مسئولان خواست تا وضعيت را براي وي تغيير دهند زيرا بايد مشكلات مالي‌اش را هرچه سريعتر حل كند، اما پس از عقد قرارداد وي با آبي‌ها نيز اتفاق خاصي رخ نداد و مشكلات اين بازيكن ادامه دارد.

به همين دليل وي طي تماسي با علي فتح‌ اله زاده، مديرعامل تيم استقلال اعلام كرده است كه پس از اتمام اردوي تركيه، منتظر دريافت پول است زيرا تا به حال با اعضاي اين تيم كنار آمده است تا آنها مشكلات خود را حل كنند، اما پيش از آغاز فصل، به مبلغ طلب فصل گذشته خود نيازمند  است و مسئولان نيز بايد آن را به وي پرداخت كنند تا آرش برهاني با وضعيت متفاوتي، روبرو شده و بتواند با آرامش تيم را براي فصل آينده همراهي كند.

وي اعلام كرده است كه فصل گذشته را با مشكلات مالي ايجاد شده سپري كرد، اما براي فصل جديد نمي‌تواند فكر خود را معطوف اين مشكلات كند زيرا در عملكردش تاثير منفي دارد و به همين دليل قصد دارد از آغاز بازي‌ها مشكلات مالي خود را حل كند تا با شرايط خاصي فصل را آغاز كند./مح

برچسب ها: برهانی ، استقلال ، مالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار