حميد خمجاني، دبير فدراسيون بسكتبال به عنوان سخنگوي جديد تيم هاي ملي معرفي شد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، فدراسيون بكستبال در اقدامي جديد خمجاني دبير فدراسيون را كه سوابق جالبي در ارتباط با خبرنگاران دارد به عنوان سخنگوي جديد تيم ملي معرفي و اعلام كرد از اين به بعد سخنگوي تيم هاي ملي در سفرهاي خارج از كشور پيش از هر سفر مشخص مي شود و در سفر تيم ملي جوانان به اسلووني و ايتاليا نيز اين عنوان در اختيار فدايي نژاد، سرپرست تيم هاي ملي است.

*جريان رفتن و آمدن طاهري چه بود؟

در ابتداي معرفي بچيروويچ، سرمربي اسلونيايي تيم ملي بسكتبال، رضا طاهري پيشكسوت مقيم خارج از كشور بسكتبال به عنوان سخنگوي تيم هاي ملي معرفي و قرار شد تمام فعاليت هاي خبري تيم لي زير نظر وي انجام شود اين انتخاب با توجه به حضور كمرنگ طاهري در ايران و دوري چند ساله از فضاي بسكتبال كشورمان جاي سوال داشت.

در اين مدت خبرنگاران داخلي كمتر طاهري را رويت كرده و در اكثر مواقع با ايميل با وي در ارتباط بودند از طرفي مدت زمان رقابت طاهري در ايران نيز نامعلوم بود.

اما پس از سفر تيم ملي جوانان به اروپا و در حالي كه تيم به همراه طاهري در اسلووني به سر مي برد فدراسيون بسكتبال حميد خمجاني را به عنوان سخنگوي تيم هاي ملي معرفي كرد انتخابي كه از طاهري نيز سوال برانگيزتر بود.

هنوز يك هفته از جريان نتيجه اشتباه تيم ملي جوانان و زير سوال رفتن اطلاعات دبير فدراسيون نگذشته كه وي به عنوان سخنگو معرفي مي شود سمتي كه بيش از هر چيز نياز به اطلاعات و فن بيان قوي دارد كه هر چند خمجاني از موهبت دومي به خوبي برخوردار است اما از نظر اطلاعات بدون اغراق پس از رباط عمومي فدراسيون ، نفر آخر محسوب مي شود.

تماس هاي خبرنگاران ، براي اطلاع گرفتن از دبير فدراسيون در چند سال گذشته با پاسخ هايي معروف همراه بوده است به گونه اي كه وي در مقابل هر سوال جملاتي مثل "به جان شما اگر بدانم! "و يا " از آقاي مشحون سوال كنيد" و اجازه دهيد از مشحون بپرسم" را به اصحاب رسانه تحويل مي داد.

گفتني است در سال هاي گذشته روابط عمومي فدراسيون نيز هميشه با رفت و آمد افرادي نه چندان قول در امر اطلاع رساني ضعيف عمل كرده و مدت هاي طولاني نيز هيچ مسئولي نداشته اند./مح

برچسب ها: خمجانی ، تیم ملی ، بسکتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار