هادی جعفری منفرد، سازنده بازیهای رایانه ای در گفتگو با
خبرنگار فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران در خصوص بازی شکار شیطان، نبرد با تاریکی گفت: این بازی اپیزودیک بوده و داستان پلیس جوانی را روایت می کند که به صورت تصادفی در جریان یک پروژه مخفیانه قرار می گیرد.
وی ادامه داد: در این بازی یک شرکت چند ملیتی به نام حیات دوباره ذهن انسان ها را تحت کنترل سرورهای مرکزی خود قرار داده و با تولید موجودات بیولوژیکی ناشناخته به جنگ انسان ها می رود.
جعفری منفرد اظهار داشت: ایده اصلی بازی شکار شیطان برگرفته از داستان تاریخی ضحاک است و ما سعی کرده ایم به صورت نمادین به مباحث تهاجم فرهنگی در این بازی اشاره کنیم.
سازنده بازی شکار شیطان افزود: تیم برنامه نویسی این پروژه جهت اجرای بازی روی عموم کامپیوترهای شخصی، بسیاری از الگوریتم ها را مانند مدیریت منابع نور و مدیریت حافظه بهینه سازی کرده اند و بازی شکار شیطان دارای سبک علمی تخیلی سوم شخص تیراندازی است.
وی با اشاره به اینکه ساخت بازی های رایانه ای به طور میانگین 1.5 تا 3 سال طول می کشد، گفت: پیش تولید بازی شکار شیطان از اواخر سال 89 شروع شده که در اسفندماه سال گذشته پروژه وارد فاز اصلی تولید شد و بازی نهایی حدود پانزده ماه دیگر به بازار عرضه خواهد شد.
جعفری منفرد خاطرنشان کرد: رشد صنعت بازی در ایران نیاز به حمایت ویژه از تولیدکنندگان و بنیاد ملی بازیهای رایانه ای دارد و امیدواریم با انجام این کار سرعت پیشرفت و انگیزه بازی سازان ایرانی دوچندان شود. /عط