مالكان فرانسوي شرکت پژو سیتروئن اعلام كردند ، فروش محصولات اين كارخانه خودروسازي در شش ماه نخست 2012 بالغ بر 13 درصدكاهش يافته است .

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اینترنتی رویترز ؛ میزان فروش محصولات شرکت پژو در شش ماه نخست 2012 میلادی به کمتر از 1.62 میلیون دستگاه رسیده است .
این درحاليست كه رقم فوق در مدت مشابه سال قبل به بیش از 1.86 میلیون دستگاه رسیده بود .

بر اساس این گزارش ، کاهش فروش پژو مقامهای این شرکت را برای تعطیلی کارخانه های بیشتر و اخراج کارمندان متقاعد کرده است .

ادامه بحران مالی و بدهی در فرانسه اسپانیا و ایتالیا سه بازار مهم و راهبردی پژو سیتروئن تاثیر منفی زیادی در کاهش فروش محصولات این شرکت داشته است . این گزارش افزود ، میزان فروش محصولات این شرکت در بازار اروپا در این مدت با افت 15 درصدی روبرو شده است . میزان فروش خودرو در بازار فرانسه طی ماه گذشته با افت 0.9 درصدی روبرو شده است و این رقم در بازارهای ایتالیا و اسپانیا با افت بالای 24 درصدی روبرو شده است .

میزان فروش محصولات پژو سیتروئن در بازارهای چین و روسیه در این مدت با رشد 7.1 و 17 درصد روبرو شده است .شرکت خودرو سازی پژو سیتروئن که پیش از این اعلام کرده بود 4 هزار نفر از کارمندان خود را اخراج می کند در تازه ترین تصمیم خود اعلام کرد قصد دارد بیش از 8 تا 10 هزار نفر از کارمندان خود را اخراج کند .

از سوي ديگر ، مقامات شرکت پژو قصد دارند تعدادی از فرصتهای شغلی اداری خود را نیز کاهش دهند .
برچسب ها: پژو ، فرانسه ، تولیدات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار