در تعطیلات پایانی آخر هفته و در هوای گرم تابستان شهر یاسوج پایتخت طبیعت ایران میزبان شمار زیادی از گردشگران و مسافران از نقاط مختلف كشور است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج، در این روزهای گرم تابستان از سال 91 مراكز و مناطق گردشگری شهر یاسوج ایام شلوغ و پرازدحام از حضور هزاران مسافر و گردشگر از اقصی نقاط كشور را تجربه می كند.
آبشار یاسوج، تنگ مهریان، تنگ گنجه ای، چشمه میشی، پارك ها و سایر نقاط دیدنی این شهر گردشگرپذیر مملو از مسافرانی است كه در این تعطیلات برای تفریح، گردش و لذت بردن از زیبایی ها و آبشارهای طبیعی این شهر سفر كرده اند.
مدیركل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری كهگیلویه و بویراحمد در این زمینه، گفت: شهر یاسوج به دلیل برخورداری از آب و هوای مطلوب همه ساله در فصول بهار و تابستان میزبان شمار زیادی از مسافران و گردشگران داخلی و خارجی است.
'علیرضا ایزدی' با اشاره به اینكه یاسوج از ظرفیت ها و پتانسیل های بالقوه ای در زمینه گردشگری برخوردار است، افزود: وجود جنگل، كوه، دشت، رودخانه و آبشار در كنار سایر جاذبه های طبیعی این شهر را به قطب مهمی برای جذب مسافر و گردشگر تبدیل كرده است.
وی بیان كرد: اقدامات مهم و اساسی برای تامین خدمات رفاهی به مسافران و ساماندهی مراكز تفریحی در شهر یاسوج در حال انجام است.
ایزدی اظهار داشت: مواردی شامل نصب تابلوهای راهنمای شهری، تامین آب مورد نیاز پارك ها، حضور پلیس گردشگری و تامین امنیت مسافران و ایمن سازی نقاط حادثه خیز به افزایش مسافرت به این شهر كمك بسزایی خواهد كرد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.