قائم مقام صدا‌وسیمای مرکز آبادان گفت: بعضی از مسئولان پتانسیل مهم و موثر صداوسیمای مرکز آبادان را در مبارزه با معضلات و هجمه‌های فرهنگی نادیده می‌گیرند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حسن حمزه‌ای امروز در آبادان اظهار کرد: با شناخت اثرات مثبت برنامه‌های رسانه ملی بر مخاطب ایرانی و‌ پتانسیل‌های موجود در تولید برنامه‌ها یک وزنه فرهنگی درشهر است.

وی تصریح کرد: در استان خوزستان دو مرکز صدا‌وسیما، پتانسیل‌هایی را برای پخش و تولید برنامه‌های مختلف ایجاد می‌کند تا شهروندان و مسئولان با بیان برنامه‌های مختلف خود در راه انتقال فرهنگ و اقدامات موثر باشند.

قائم‌مقام صدا‌وسیمای مرکز آبادان ادامه داد: مرکز آبادان با 340 نفر پرسنل و دستگاه‌های مختلف برای تولید برنامه‌، با استقبال از سوی مسئولان شهری روبرو نشده و نادیده گرفته می‌شود.

وی افزود: برنامه‌هایی که از صداوسیمای مرکز آبادان پخش می‌شود روحیه نشاط‌ و شادابی را در شهر بالا برده و شیوه مناسب و مهمی در راه مبارزه با هجمه فرهنگی است.

حمزه‌ای با اشاره به فرهنگ و راه‌های مقابله با تهاجم فرهنگی گفت: چنانچه مسئولان شهری هماهنگی لازم را با مرکز صدا‌‌وسیمای آبادان داشته و در راستای تولید برنامه‌ها همکاری کنند می‌توانیم با تولید برنامه‌های مختلف سرگرم کننده برای جوانان، در راه اعتلای اوقات فراغت جوانان و نوجوانان‌ اقدام و به نوعی آنها را در برابر فرهنگ‌های ناهنجار بیمه کنیم.

وی ادامه داد: اگر در بخش رسانه‌ای و تولید برنامه‌های مناسب با روحیه و نیاز جوانان حرکت کنیم بخش بزرگ و مهمی از معضلات فرهنگی جامعه کم می‌شود.

قائم‌مقام صدا‌وسیمای ‌مرکز آبادان افزود: مرکز آبادان در شرایط مختلف آماده پشتیبانی و حمایت از دستگاه‌های اجرایی شهر برای انعکاس اخبار‌ و برنامه‌های مناسب در شهرستان آبادان است.

وی ادامه داد: متاسفانه بعضی از مسئولان در این زمینه همکاری لازم را ندارند و پتانسیل مهم و موثر صداوسیمای مرکز آبادان را در مبارزه با معضلات و هجمه‌های فرهنگی نادیده می‌گیرند.

حمزه‌ای در پایان گفت: وجود یک مرکز صدا‌وسیمای مستقل از استان خوزستان در آبادان، یک وزنه سنگین فرهنگی برای شهرستان محسوب می‌شود و چنانچه ما از این امکان به درستی استفاده نکنیم ظرفیت‌های موجود در راه اعتلای فرهنگ و جداکردن جوانان از فرهنگ غرب را از دست می‌دهیم./ج1

برچسب ها: خوزستان ، پتانسیل ، شاداب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.