به گزارش
خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران محمدحسن گرمان در سومین همایش بین المللی نمایندگی های مجاز سایپا گفت: همه سختی های تأمین نیاز مشتریان و مصرف کنندگان محصولات سایپا بر دوش نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش سایپا است و این سبب می شود که نمایندگی های سایپا با درک لازم از شرایط فعالیت خود را به نحو احسن انجام دهند.
وی افزود: برای حمایت از نمایندگی های مجاز که اکنون شمار آن به 730 نمایندگی رسیده ازاین پس کلیه خدمات عمومی صرفاً در این مراکز صورت خواهد پذیرفت.
مدیرعامل سایپایدک با اشاره به توانمندی های گسترده شرکت ستکو اظهار داشت: با توجه به این که شرکت ستکو مدیریت آپشن را در محصولات سایپا بر عهده دارد باید با عزم جدی و انجام برنامه های مدون از بازار بزرگ این حوزه نیز استفاده کنیم.
گرمان در رابطه با تأمین قطعات و بازاریابی گفت: فرایند اجرایی، عملیاتی و نظارتی تأمین قطعات و بازاریابی به انجمن های صنفی واگذار شده و همچنین عملیات امداد و نجات نیز به انجمن های صنفی استانی و نمایندگی های مجاز فروش و خدمات پس از فروش در سرتاسر استان ها واگذار خواهد شد.
مدیر عامل سایپایدک و معاون فروش و بازاریابی سایپا تصریح کرد: سایپا با اطمینان به همت بلند نمایندگی های مجاز فروش و خدمات پس از فروش سایپا از تحریم ها سربلند بیرون خواهد آمد و کارکنان و مدیران تمام تلاش و تعهد خود را به کار گرفته اند تا از نمایندگی های مجاز سایپا حمایت به عمل آورند./س