امير قلعه نوعي سرمربي جديد تيم استقلال سرانجام پس از آغاز چندماه از تمرينات اين تيم در تركيه كاپيتان اول تيم خود را انتخاب و مشخص شد كه پژمان منتظري نفر اول تيم در بازي هاي استقلال در ليگ و آسياست.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، در حاليكه تصور ميش د با توجه به قدمت امير حسيني صادقي در تيم استقلال وي به عنوان نفر اول تيم انتخاب شود امير قلعه نوعي پس از مشورت با مسئولان تيم و منصور پور حيدري تصميم گرفت منتظري را به عنوان كاپيتان اول تيم معرفي كند تا وي به عنوان رهبر استقلال در بازي هاي انتخاب شود.

از طرفي پس از مطرح شدن نام امير حسين صادقي شرايط براي كاپيتاني آرش برهانس نيز مهيا بود زيرا وي نيز در كنار منتظري جزء قديمي ها محسوب مي شود و از لحاظ قدمت حضور در اين تيم با برهاني برابري مي كند اما سرمربي تيم استقلال تصميم نهايي را اتخاذ كرد تا ديگر در تيم استقلال بحث كاپيتاني مطرح نشود و اعضاي تيم در خصوص كاپيتاني وارد حاشيه نشوند و با آرامش كامل تمام حواس خود را معطوف آغاز بازي ها كنند.

شايان ذكر است، در حال حاضر و پس از معرفي منتظري بحث كاپيتان دومي در اين تيم مطرح شده است و باز هم حواشي بسياري بوجود آمده است .

شايان ذكر است ، مهدي رحمتي در تركيه و در جريان بازي تداركاتي اين تيم از سوي مربيان به عنوان كاپيتان دوم معرفي شد و تيم را همراهي كرد به همين دليل حرف و حديث هايي در خصوص وي قرار است كاپيتان دوم تيم باشد ايجاد شد و با اينكه هيچ بازيكني صحبتي را مطرح نكرد اما امكان اينكه اتفاق فوق حرف و حديث ها و اختلافاتي را بوجود بياورد و و جود دارد زيرا آرش برهاني و امير حسين صادقي مدعي اصلي كاپيتان اولي بودند و در حال حاضر با اين اتفاق شرايط براي آنها تغيير مي كند./با

برچسب ها: رحمتی ، کاپیتان ، منتخب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار