مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: با حمایت دولت و اختصاص کمک هزینه سفر، بازنشستگان کشوری 3 الی 4 روز به سفرهای سیاحتی و زیارتی می روند.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران از سازمان بازنشستگی کشوری، ایراندخت عطاریان با بیان اینکه سفرهای زیارتی بازنشستگان امسال از اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده است افزود: گسترش توسعه برنامه های فرهنگی اجتماعی برای بازنشستگان در سال های اخیر جزو اولویت ما در رویکردهای مهم دولت دکتر احمدی نژاد محسوب می شود و در این میان صندوق بازنشستگی کشوری نیز با آماده سازی زیر ساخت ها وایجاد امکانات لازم تواسنته است بالغ بر 25 هزار نفر از بازنشستگان راهی 3 ماه گذشته به سفرهای زیارتی اعزام کند.
وی با بیان اینکه میزان کمک هزینه برای هر بازنشسته و همراه وی 300 هزار تومان است اظهار داشت: این مبلغ با حمایت دولت و پیگیری هاي دکتر شیخ الاسلامی وزیر تعاون و کار و رفاه اجتماعی برای افزایش رفاه اجتماعی بازنشستگان در نظر گرفته شده و پیش بینی می شود تا پایان سال جاری 75 هزار نفر دیگر از طریق صندوق بازنشستگی کشوری به سفرهای زیارتی و سیاحتی بروند.
عطاریان با تاکید بر اینکه در دو سال گذشته با مساعدت و پشتیبانی دولت بیش از 168 هزار نفر از بانشستگان کشوری توانسته اند از تسهیلات سند برخودار شوند یاد آور شد: این میزان نسبت به دوره های قبل بی سابقه بوده است.
مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری تصریح کرد: شهرهای مشهد مقدس، قم، شیراز، اصفهان، همدان، مازندارن، گیلان، تبریز، و کیش به عنوان شهرهای مقصد در نظر رفته شده اند./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار