با پايان جشنواره چهاردهم تئاتر عروسكي 5نمايش جديد در تئاترشهر،ميزبان سالن‌هاي اين مجموعه مي‌شود.

به گزارش خبرنگار بخش تئاتر باشگاه خبرنگاران؛پس از جشنواره تئاتر عروسكي،مجموعه تئاتر شهر،ميهمان چند اثر جديد و ادامه برخي از اجراهاي پيشين است.
بنابراين گزارش؛نمايش "سياست خواجه" به نويسندگي عبدالحي شماسي و كارگرداني عظيم موسوي ادامه اجراي خود در تالار اصلي اين مجموعه را از چهارشنبه 14 تير آغاز كرد.اين نمايش ساعت 20 به صحنه مي‌رود.
نمايش "آنتوان و مسافر كوچولو" به نويسندگي و كارگرداني "حسن باستاني" نام اثري است كه با پايان گرفتن نمايش "خون رقصه" به كارگرداني "رضا صابري "ميهمان سالن چهارسو مي‌شود.
اين نمايش از دوشنبه 19 تير ساعت 20 اجراخود را آغاز مي‌كند.
"آنتوان و مسافر كوچولو" پيش از اين در جشنواره تئاتر فجر سي‌ام شركت داشت.
نمايش "به دهكده جهاني خوش اومدي پينوكيو" نوشته داريوش رعيت و كارگرداني "مسعود موسوي" نام اثرديگري است كه اجراي خود را از فردا يكشنبه 18 تير ساعت 19 و سي دقيقه در تالار قشقايي آغاز مي‌كند.
اين نمايش جايگزين "تبار شناسي دروغ و تنهايي‌" به كارگرداني سجاد افشاريان مي‌شود.
نمايش "خرس" عنوان اثر ديگري است كه از 18 تير ميهمان تالار سايه مي‌شود.
اين نمايش نوشته آنتوان چخوف و به كارگرداني اسماعيل شفيعي است و ساعت 19 به صحنه مي‌رود.
اين اثر جايگزين نمايش "به مراسم مرگ داداش خوش آمديد" به كارگرداني سمانه زندي نژاد شده است.
كارگاه نمايش نيز ميزبان اثر "گورگير" نوشته فرهاد زارعي و سيروس همتي و به كارگرداني علي يعقوب زاده از 18 تير، ساعت 17 و سي است.
"مستر پرزيدنت" عنوان اثري است كه به نويسندگي و كارگرداني رضا صورتي و مصطفي حاجي قاسمي از ساعت 18 در سالن تشريفات تئاتر شهر آغاز مي‌شود.
در سالن انتظار تالار اصلي نيز نمايش "شيوه استفاده از دستگاه" به كارگرداني "نيما دهقان" از 18 تير، ساعت 15 و سي دقيقه كار خود را آغاز مي‌كند.
نمايش "عشق من حامد بهداد" به نويسندگي افشين هاشمي و به كارگرداني "زهير ياري" نيز باقي اجراي خود را در كافه ترياي سالن اصلي،ساعت 18 اجرا مي‌كند و تا آخر تير ماه ادامه دارد./ه
برچسب ها: اجرای ، نمایش ، جدید ، تئاتر ، شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.