شاهزاده سعودي، طلال بن عبدالعزيز برادر پادشاه عربستان را به تلاش براي رسيدن به پادشاهي و گنج قارون خاندان آل سعود متهم کرد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه العالم ؛  بسمه بنت سعود در مقاله اي تحت عنوان مثلث طلايي نوشت: اظهارات اخير طلال بن عبدالعزيز از طريق روزنامه القدس العربي، از اهداف مشکوکي پرده بر مي دارد.

وي افزود: در مجله اکونوميست خواندم که کوچکترين فرزند خاندان حاکم هفتاد سال دارد، و عربستان نيازمند تغييري سريع است و طلال خواستار مشروطه سلطنتي و انتخابات پارلماني شده است.

بسمه ادامه داد : طلال هنگامي چنين درخواستي را مطرح کرد که شانس رسيدن به پادشاهي
را از دست داد . طبيعتا اين امر باعث ايجاد فشارهاي رواني مي شود ،  به همين دليل سوار بر
موج انقلاب هاي عربي شده تا اينگونه فکر کنيم که او خواستار تحول عربستان به نظام مشروطه سلطنتي است تا بدين صورت طلال به پادشاهي و گنج قارون دست يابد.

اين شاهزاده سعودي انتشار اظهارات طلال از طريق روزنامه الشرق الاوسط را مشکوک و به هدف تأثيرگذاري بر افکار دانست و افزود: درحالي که کشور عربستان براي حل مشکلات خود از سالها قبل نيازمند حرکت افرادي مثل طلال است، وي دارايي هاي خود را در خارج از کشور ذخيره کرد، و براي غربي ها حاتم بخشي نمود.

بسمه راه نجات عربستان را مثلث طلايي متشکل از مجلس شوراي منتخب مردم با اختيارات کامل و البته در سايه وجود قانون اساسي عادلانه، دستگاه قضايي مبتني بر قوانين مشخص و مکتوب برگرفته از قرآن، و رسانه آزاد دانست.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار