قائم مقام شهردار منطقه 4 از تصویب 10 مصوبه عمرانی، ترافیکی و خدمات شهری در محله تهرانپارس شرقی خبر داد و گفت: تا پایان ماه بسیاری از مشکلات عمرانی، ترافیکی و خدمات شهری محله تهرانپارس شرقی رفع می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حسین حسینی نژاد در حاشیه دور ششم بازدید میدانی از سطح محلات منطقه با تأکید بر بهسازی فضاهای بوستان ها جهت بهره برداری شهروندان از امکانات فرهنگی، ورزشی و رفاهی افزود: یکی از دغدغه های اصلی مدیریت شهری تهران در فصل تابستان، برنامه ریزی اوقات فراغت و ایجاد بستر مناسب جهت حضور فعال جوانان و نوجوانان بویژه بانوان از برنامه های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در بوستان ها است.

قائم مقام شهردار منطقه 4 ادامه داد: با توجه به شروع فصل تابستان و نیاز شهروندان به استفاده از امکانات و تجهیزات ورزشی و جشن های شهروندی، بهسازی و مناسب سازی فضاهای بوستان ها این فرصت را بوجود می آورد تا شهروندان بتوانند از این خدمات بهره لازم را ببرند.

در ادامه حسن کریمیان شهردار منطقه 4 تصریح کرد: مرمت و لکه گیری پیاده راه ها، کف سازی، ترمیم پله ها، جداول، آب نماها، بازسازی و تعویض وسایل بازی، بازسازی شبکه روشنایی، بهسازی ست های ورزشی از جمله نیازهای ضروری این محله است.

وی خاطر نشان کرد: پیاده روسازی و اصلاح ابتدای میدان پروین، خیابان 196 شرقی تا انتهای باشگاه گلشن، واکاری و اصلاح فضای سبز و تابلوی شناسایی بوستان ها، احداث پلکان جهت همسطح کردن ارتفاع و ایجاد رمپ جهت رفاه حال شهروندان جهت عبور از نهرها،‌ کف سازی تمامی نهرهای محله تهران پارس شرقی و رفع مشکلات ترافیکی این محله از دیگر مصوبات در دست اقدام است./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار