امام جمعه دماوند گفت: یکی از مهم ‏ترین عوامل گرانی، وجود منفعت‏ طلبانی است که برای ایجاد اخلال در اقتصاد جامعه فعالیت می ‏کنند.

حجت ‏الاسلام محمد علاءالدینی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: رفع گرانی نیازمند شناسایی و بررسی عوامل مختلفی است.

وی ادامه داد: برخورد جدی با برخی منفعت‏ طلبان را به عنوان راهکار مهار گرانی موجود در جامعه است.

علاءالدینی اضافه کرد: اما بعد نظارتی نیز در این میان عهده‏ دار نقش بارزی است که باید از سوی مسئولان امر مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه دماوند افزود: انتظار امروز مردم به عنوان نسخه‏ ای شفابخش آن است که مسئولان ذی ‏ربط حضور جدی ‏تری از خود نشان دهند.

وی برای چندمین بار پیاپی در ماه‏ های اخیر بر لزوم اجرای قوانین مصوب در خصوص فرهنگ عفاف و حجاب در شهرستان دماوند تاکید کرد.

علاءالدینی ادامه داد: یکی از مطالبات به حق امروز مردم شهرستان دماوند به ویژه با نزدیکی به ایام گرم سال و هجوم گردشگران، رعایت دقیق و صحیح قوانین مصوب و قابل اجرای طرح توسعه عفاف و حجاب است.

امام جمعه دماوند اضافه کرد: اگر قوانین در این رابطه با نقصی همراه است، باید این نقصان هرچه سریع ‏تر برطرف شود در غیر اینصورت مسئولان ذی ‏ربط قضایی و انتظامی باید بر اجرای آن اهتمام ورزند./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.