مردم ثبت نام در برنامه پزشك خانواده شهري را به روزهاي آخر موكول نكنند و در مهلت اعلام شده كه تا پايان تيرماه سال جاري است اقدام كنند.

به گزارش گروه علمي، پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا؛ دكتر محمود حسين پور، معاون بهداشتي دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني هرمزگان با اشاره به ثبت‌نام مردم این استان در برنامه پزشک خانواده شهري گفت: مردم براي بهره مندي از خدمات حمايتي  و رايگان  بسته سلامت در بخش بهداشت و درمان در برنامه پزشك خانواده شهري ثبت نام كنند.

دكتر محمود حسين پور ياد آور شد: مشاركت مردم در  ثبت نام برنامه پزشك خانواده در موعد مقرر اجراي برنامه را در هرمزگان مرتفع تر مي نمايد، پايان تيرماه آخرين فرصتي است كه مردم مي توانند در برنامه پزشك خانواده شهري ثبت نام كنند و مراكز بهداشتي درماني شهري همه روزه از ساعت 17 تا20 ثبت نام را انجام مي دهند.

وی افزود:  همه مردم مي توانند با داشتن مداركي همچون شناسنامه و كارت ملي همه اعضاي خانواده، دفترچه بيمه و همچنين كد پستي  با مراجعه به مراكز مشخص شده در برنامه مراجعه و ثبت نام را انجام دهند.

رئیس مركز بهداشت استان هرمزگان توصيه كرد: مردم، ثبت نام در برنامه پزشك خانواده شهري را به روزهاي آخر موكول نكنند و تا پايان تيرماه سالجاري نسبت به ثبت نام برنامه پزشك خانواده اقدام كنند.

وی اظهار امیدواری کرد: با همکاری رسانه‌های ارتباط جمعی، سازمان‌های بیمه‌گر، پزشکان و نیروهای ارائه دهنده خدمات سلامت و مردم استان، این برنامه به خوبی در استان هرمزگان به عنوان استان پیشرو اجرا شود.

حسين پور در بخش دیگری از اين گفتگو با اشاره به اهداف اجرای این برنامه، اذعان داشت: با اجرای برنامه ملی پزشک خانواده شهری هزینه‌های مردم برای دریافت خدمات با کیفیت بهداشت و درمان کاهش پیدا می‌کند و مردم در يك مسير مناسب درماني قرار مي گيرند.

به گفته وی در واقع این برنامه با هدف تحقق عدالت در سلامت و دسترسی همه مردم به خدمات بهداشتی و درمانی مناسب و با کیفیت در استان هرمزگان اجرایی می‌شود./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار