دبير سياسي انجمن اسلامي مستقل گفت: اعطاي ده‌ها مدرك بي‌قيد و شرط، عدم قرائت نتايج تحقيق و تفحص در ارتباط با دانشگاه آزاد در صحن علني مجلس و افشاي نقش جاسبي در فتنه 88 جزو مواردي است که بايد در زمينه مديريت جاسبي روشن شود.

محمد رضايتي دبير سياسي تشكيلات انجمن اسلامي مستقل در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با احتمال حضور مجدد جاسبي در هيات امناي دانشگاه آزاد اظهارداشت:‌ مخدوش شدن آراي انتخابي كبگانيان در جلسه‌ شوراي عالي انقلاب فرهنگي از سوي برخي که به دنبال ابراز ارادت به جاسبي هستند جاي بحث و تأمل دارد.

وي با بيان اينکه انگار برخي مسولان نمي خواهند تغييري در روال مديريتي دانشگاه آزاد اسلامي به وجود آيد، اضافه کرد: هر روز شاهد طرح مسائل جديدي در اين دانشگاه هستيم که نشان دهنده اصرار مسئولان بر پيگيري روند در دانشگاه آزاد است که اين با خواست بحث هاي مطرح شده درباره سيستم مديريتي اين دانشگاه در گذشته تناقض دارد.

اين فعال دانشجويي با تاکيد بر اينکه عبدالله جاسبي هنوز در مورد شبهات فراواني که در ارتباط با اموال دانشگاه آزاد بر وي وارد شد،‌ پاسخي نداده است، بيان داشت: براي جلوگيري از هرج و مرج در مديريت هاي مجموعه هاي بزرگ، لازم است ابتدا رسيدگي به اتهامات رئيس سابق دانشگاه آزاد و شفاف سازي در مورد 30 سال فعاليت وي در اولويت کاري مسئولان قرار گيرد.

دبير سياسي اتحاديه انجمن اسلامي دانشجويان مستقل با تاکيد بر اينکه نکات مبهم زيادي در خصوص رياست وي بي پاسخ مانده، خاطر نشان كرد: اعطاي ده‌ها مدرك بي‌قيد و شرط به برخي مسئولان، عدم قرائت نتايج تحقيق و تفحص در ارتباط با دانشگاه آزاد در صحن علني مجلس شوراي اسلامي و افشاي نقش جاسبي در فتنه 88 بايد به طور دقيق براي ملت و دانشجويان ايراني مشخص شود.

رضايتي با بيان اينکه عده‌اي از مريدان هاشمي رفسنجاني به دنبال پنهان سازي پرونده جاسبي و عرض ارادت به وي هستند، تصريح کرد: عبدالله جاسبي خود در سال 81 و در جلسه سازمان مرکزي دانشگاه آزاد به سراحت عنوان کرده بود که "نبايد فقط سرويس داد و ما نيز متقابلا خواهان خدمت از مسئولان هستيم"  و بايد روشن شود هدف جاسبي از اعطاي تسهيلات ويژه به برخي صاحب‌ منصبان چه بوده كه در اين ميان خواستار حمايت از سوي آنها شده است.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار