رئیس دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی؛

تحویل زمین برای تجمیع دانشگاه قبل از ماه مبارک رمضان

طبق بررسی ها صورت گرفته با وزارت علوم، قبل از ماه مبارک رمضان زمین را به دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی تحویل داده می شود.

قاسمی رئیس دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در گفتگو با خبرنگار صنفی‌آموزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بحث تجمیع دانشگاه و آغاز آن بسیار طولانی است چنانچه در خاطرم است از زمانی که من عضو هیئت علمی بوده ام این بحث مطرح شده بود که چرا این دانشگاه با وجود تعداد زیادی آشپزخانه و کتابخانه در یک مکان نمی تواند باقی بماند.
 
وی افزود: طبق بررسی های مکرر با وزارت علوم و قرار دادن این بحث و این مشکل در اولویت 2 جلسه با حضور تعدادی اعضای هیئت علمی و هیئت رئیسه تشکیل شده و از وزارت علوم درخواست شده است که با در اختیار قرار دادن مکانی به دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی این مشکل برطرف شود.
 
قاسمي خاطر نشان کرد: در سال های قبل مطرح بوده که دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی با دانشگاه شهید عباسپور با هم تجمیع شود اما طبق بررسی ها و مباحثی که متکان معاون اداری مالی وزارت علوم بیان کرده این 2 دانشگاه به صورت مستقل به کار یکدیگر ادامه می دهند.
 
** دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی نیازمند 30 یا 40 هزار متر مربع زمین است
 
قاسمی در ادامه گفت: آنچه امروز مطرح است این است که با در اختیار قرار دادن 15 هزار متر مربع نیاز فعال این دانشگاه، برطرف نمی شود چرا که این دانشگاه یکی از دانشگاه های برتر کشور محسوب می شود و به زمینی به متراژ 30 یا 40 هزار متر مربع نیازمند است.
 
وی افزود: طبق صحبتهای معاون اداری مالی وزارت علوم مکانی در شمال شرق تهران در اختیار دانشگاه قرار داده می شود و طرح آن در تعطیلات تابستان امسال مشخص می شود.
 
قاسمی تصریح کرد: تا قبل از ماه مبارک رمضان تحویل زمین به دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی داده می شود و بعد از آن طرح تجمیع و توسعه زمینها سریعاً توسط دفتر فنی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی تهیه و در هیئت امنا تصویب و زمان بندی آن اعلام می شود.
 
وی خاطر نشان کرد: خواست ما این است که در اسرع وقت این مشکل دانشگاه برطرف شود. /عط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار