به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبريز، کمانگری در نخستین همایش "شرکای ماندگار"، هدف از برپایی این همایش را تقویت فرهنگ مشتری مداری، معرفی خدمات و محصولات، شناسایی ودرک دقبق تر نیازها و انتظارات مشتریان کلیدی و ایجاد زمینه و بستر لازم برای استقرار باشگاه مشتریان کلیدی عنوان کرد و افزود: موسسه سعی دارد تا در سلسله همایش های "شرکای مانگار" این مهم را دنبال کند.
معاون منابع انسانی موسسه مالی و اعتباری مهر رویکرد اصلی موسسه مالی و اعتباری مهر را مشتری مداری و نگاه اصالت گرایانه و نه ابزاری به مشتری عنوان کرد و افزود:پرداخت سود قطعی سپرده ها گامی بزرگ در جهت استقرار بانکداری اسلامی است که در این موسسه تحقق یافته و "مهر" را تبدیل به نگین بانکداری اسلامی نموده است.
وی انطباق عملیات بانکی با موازین شرعی و حقوقی و لزوم بازنگری آنها،تقویت بنیه ی علمی کارکنان و اجرای برنامه های اموزشی برای آنها، نهادینه نمودن فرهنگ بانکداری اسلامی در سطح مشتریان و جامعه، ایجاد مراکز مشاوره فقهی در سطح جامعه، مشتریان و کارکنان و نهایتا ایجاد نظام انگیزشی را از الزامات پیاده سازی بانکداری اسلامی برشمرد.
کمانگری چشم انداز بانک مهر اقتصاد در افق سال 1395 را بانکی پیشرو در ارائه خدمات و محصولات نوین بانکداری اسلامی در ایران و شناخته شده در خاورمیانه عنوان کرد و افزود: رسالت این مجموعه، ارائه و توسعه خدمات متنوع و نوین بانکداری اسلامی در راستای رشد و بالندگی ایران اسلامی می باشد.
وی با بیان اینکه موسسه مالی و اعتباری مهر با 720 شعبه در سراسر کشور توانسته 9 میلیون 270 هزار نفر مشتری را در قالب 12 میلیون حساب گرد آورد گفت: هم اکنون 150 میلیارد تومان سهم منابع موسسه از بازار پولی کشور است./س