قائم مقام دبير كل حزب موتلفه اسلامي گفت: حزب موتلفه روي هيچ فرد مشخصي تاكنون وارد صحبت نشده است اما آنچه مشخص است يک موتلفه اي را به عنوان کانديداي انتخاباتي به مردم معرفي خواهيم کرد.

اسدالله بادامچيان قائم مقام دبير كل حزب موتلفه اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران پيرامون ورود اين حزب در انتخابات رياست جمهوري و شوراي شهر گفت: يك حزب سياسي با سابقه ممتد همچون موتلفه اسلامي با طراحي و برنامه ريزي دقيق براي ورود به انتخابات رياست جمهوري فعاليت كرده و شراكت جدي خواهد داشت.

وي با اشاره به برخي اخبار شنيده شده مبني بر فعاليت انتخاباتي حزب موتلفه از اسفند ماه سال جاري اظهار داشت: اصولا فعاليت حزب موتلفه مقطعي همراه با كار مستمر است لذا برنامه ريزي براي انتخابات رياست جمهوري از جمله اقدامات مستمري است كه اين حزب انجام مي دهد.

بادامچيان رايزني با ساير گروه هاي سياسي و اصولگرا را از جمله برنامه هاي حزب موتلفه اسلامي دانست و تصريح كرد: حزب موتلفه همواره نسبت به مسائل انتخاباتي برنامه هاي مدوني داشته و در اين عرصه به طور جدي وارد شده است.

*يك موتلفه‌اي را در انتخابات به مردم معرفي مي‌كنيم

قائم مقام دبير كل حزب موتلفه اسلامي درباره رايزني با منوچهر متكي به عنوان كانديداي حزب موتلفه در انتخابات رياست جمهوري گفت: حزب موتلفه روي هيچ فرد مشخصي تاكنون وارد صحبت نشده است اما آنچه مشخص است يک موتلفه اي را به عنوان کانديداي انتخاباتي به مردم معرفي خواهيم کرد.

وي درباره پرسشي مبني بر اينكه آيا منظور از موتلفه‌اي بودن به معناي عضويت در اين حزب است اينگونه پاسخ داد: به هر عنواني اين فرد بايد موتلفه اي باشد يعني رويكرد وي در راستاي اهداف حزب موتلفه باشد همانند شهيد رجايي كه يك موتلفه اي بود اما بنا بر نظر امام (ره) اين حزب با حزب جمهوري ادغام شد و اينگونه شهيد رجايي به عنوان يک موتلفه اي مشهور نشد در حاليکه عضو حزب موتلفه بود.

*واکنش بادامچيان به اظهارات احمد شيرزاد

بادامچيان در واكنش  خطاب به وي (بادامچيان به فكر خودش باشد) اظهار داشت: آيا اين پاسخ است كه اين فرد در پاسخ تحليل هاي من ارائه كرده است،‌ اصلاح طلبان امروز كسي را در كشور ندارد تا از آن طريق خود را در جامعه جا بيندازد و حرفي نيز براي گفتن ندارند.

* اصلاح‌طلبان نيروهاي موثر در انتخابات آينده نيستند

وي تاكيد كرد: اصلاح طلبان نيروهاي موثر در انتخابات آينده نيستند كمااينكه شنيده شده "عارف" نيز خواستار حضور فردي و مجزا در انتخابات است كه اين امر نشان مي دهد اين فرد هم نمي خواهد خود را وابسته به اصلاح طلبان كند.

*جريان اصلاحات به تاريخ پيوست

قائم مقام دبير كل حزب موتلفه اسلامي با تاكيد بر اينكه اصلاحات حرفي براي گفتن ندارد، افزود: جريان اصلاحات به تاريخ پيوست و بقاياي محدودي از آن باقي مانده اند كه در حال حاضر حرفي براي گفتن ندارند.

*منظور کواکبيان از نخبگان دلسوز چه کسي است؟

وي پيرامون اظهارات اخير كواكبيان مبني بر خانه نشيني برخي نخبگان دلسوز و مديران مجرب گفت: منظور کواکبيان از نخبگان دلسوز چه کسي است ؟ کدام چهره هاي دلسوز؟ منظور از اين کلي گويي ها بايد به طور دقيق مشخص شود اما هيچ كس طيف اصلاحات را خانه نشين نكرده است و اين امر درحاليست که اين جريان هنوز پايگاه هاي خبري و نشريه هاي سياسي دارد و گروه اقليتي از آنها نيز در عرصه سياسي حضور دارند.

قائم مقام دبير كل حزب موتلفه اسلامي خاطر نشان كرد: اظهارات اخير كواكبيان را قبول ندارم چراکه برخي افراد با اقدامات ناشايست خود از چشم مردم افتادند و كسي اين افراد را خانه نشين نكرد بلكه فعاليت هاي آنان منجر به خانه نشين شدنشان شد./س3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار