سرانجام پس از پیگیریها و هماهنگی های لازم از سوی فرمانداری شهرستان دماوند در جلساتی که با مسئولان مختلف این حوزه از جمله مجموعه مدیریت شهری و مسکن و شهرسازی شهرستان صورت گرفت عملیات تسطیح و بازگشایی راه دسترسی به مسکن مهر مهک دماوند آغاز شد.

فرماندار شهرستان دماوند در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: عملیات تسطیح و بازگشایی و ایجاد راه دسترسی در دو محور انتهای بلوار بعثت که دسترسی شهر دماوند را به پروژه مسکن مهر مهک و جاده دماوند به تهران و همچنین ورودی شهرک با پیگیریهای صورت گرفته آغاز شد.

وی تصریح کرد: در بازدید سال گذشته وزیر محترم راه و شهرسازی از پروژه مسکن مهر مهک مبلغ 10 میلیارد ریال برای احداث راه دسترسی شهرک اختصاص یافت که این مبلغ با پیگیریهای انجام شده از وزارت راه و شهرسازی به مدیریت شهری واگذار شد.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه شهرداری دماوند متعهد است تا با استفاده از اعتبار اختصاص یافته این راه دسترسی را ایجاد نماید خاطر نشان ساخت: امیدواریم مدیریت شهری با نظارت مستمر و دقیق خود هرچه سریعتر عملیات عمرانی بازگشایی راه دسترسی ازانتهای بلوار بعثت و همچنین احداث ورودی شهرک مهر مهک را به پایان برساند تا در زمان بهره برداری از پروژه مسکن مهر در این منطقه با مشکلی مواجه نباشیم./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.