در 3 ماهه نخست امسال از مجموع بازرسي از 998 دفتر خدمات مسافرت هوايي كشور توسط كميته فني سازمان هواپيمايي، 22 مجوز دفتر خدمات مسافرت هوايي متخلف تعليق شد.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از مسئول دبير خانه كميته فني سازمان هواپيمايي كشوري در سه ماهه نخست امسال، تعداد 64 فقره مجوز دفتر خدمات مسافرت هوايي صادر شد كه 28 مجوز مربوط به تهران و 36 مجوز براي شهرستان ها صادر شده است.

محمد حسين اکبري در اين باره گفت : در مدت ياد شده، در مجموع 10 مجوز لغو شده است كه 9 مجوز مربوط به شهرستان ها و يك مجوز مربوط به دفاتر خدمات مسافرت هوايي تهران است. همچنين تعداد 22 مجوز تعليق شده است، كه از اين تعداد 9 مجوز متعلق به شهرستان ها و 13 مجوز متعلق به دفاتر تهران بوده است.

اكبري افزود: در سه ماهه نخست امسال، تعداد 19 مجوز دفتر خدمات مسافرت هوايي رفع تعليق شد كه 16 مورد از اين دفاتر در شهر تهران و سه مجوز در شهرستان ها بوده است علاوه بر اين تعداد 23 مجوز به ايثارگران اعطا شده است.

مسئول دبير خانه كميته فني سازمان هواپيمايي كشوري همچنين به بازرسي از 998 دفتر خدمات مسافرت هوايي در تهران و شهرستان ها در سه ماهه نخست سال جاري اشاره كرد و افزود: از اين تعداد 975 دفتر در شهرستان ها و 23 دفتر در تهران مورد بازرسي قرار گرفته است.

وي در پايان خاطرنشان كرد: طي بهار امسال در كل 149 آزمون مديران فني برگزار شد كه از اين تعداد، 60 مورد در تهران و 89 آزمون در شهرستانها برگزار شده است. /عب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار