شناگر المپیکی کشورمان گفت: شاید علیرضایی برای گفته هایش سند و مدرکی دارد و واقعاً برای وی متأسفم.


محمد بیداریان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: اینکه صحبت های علیرضایی در خصوص من درست است یا نادرست باید از علیرضایی پرسید و حتماً سند و مدرکی داشته که در مصاحبه خود اعلام کرده که در طی این چند سال من از لحاظ مالی خیلی بیشتر از خودش از سوی فدراسیون تأمین شده ام.
وی گفت: متأسفم  برای علیرضایی زيرا زمانی وی الگوی جامعه شنا بود و در حال حاضر صحبت هایی می کند که من ترجیح می دهم عکس العملی در این خصوص نشان ندهم این علیرضایی است که در طی این سالها از نظر مالی حمایت شده است.
بیداریان افزود: من نمی دانم مشکل علیرضایی چیست و چرا وی تا این حد مغلطه می کند.
وي تصريح كرد: در اكثر مواقع عليرضايي طوري جوسازي مي كند كه ثابت كند حرف حق را مي زند و نمي دانم در اين مورد مشكل وي چه چيزي است.
 وي خاطر نشان كرد:  قانون پاسخ عليرضايي را مي دهد و اهميتي به گفته هايش نمي دهم و فكر نمي كنم  گفته هاي وي به نوعي باشد كه بخواهم از خود دفاع كنم!
 

* بدون مربي راهي لندن مي شوم

در حال حاضر تمرينات آمادگي ام را  در تهران پيگيري مي كنم و قرار است به عنوان نماينده كشورمان در رقابت هاي المپيك 2012 لندن حضور پيدا كنم.
 بيداريان ياد آور شد: طبق قوانين بين المللي  شناگران كه در اين رقابت ها حضور پيدامي كنند بايد بدون حضور مربي با حريفان خود به رقابت بپردازند به همين دليل من نيز بايد بدون مربي در اين مسابقات حاضر شوم ولي احتمالا سرپرست و يا دبير فدراسيون در اين سفر من را همراهي خواهند كرد.
 وي گفت: هيچ مشكلي  براي حضورم در رقابت هاي المپيك وجود ندارد و تا زمان اعزام تمريناتم را در تهران پيگري خواهم كرد./ق

برچسب ها: علیرضایی ، اهمیتی ، بخواهم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار