دومین گردهمایی مدیران کل ستادی و استانی سازمان ثبت احوال کشور در روزهای 20 و21 تیر ماه در جوار حرم مقدس علی بن موسی الرضا(ع) برگزار می‌شود.

 به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبر نگاران این گردهمایی با حضور ریاست، معاونین، مشاورین و مدیران کل ستادی و استانی با هدف پایش عملکرد سه ماهه اول سالجاری به مدت دو روز در مشهد مقدس برگزار می‌شود.  
مشاور رییس سازمان در امور استانها گفت: گردهمایی مدیران کل ستادی و استانی چهار بار در سال برگزار می‌شود و گردهمایی اول با هدف تبیین برنامه راهبردی، گردهمایی دوم با هدف پایش اول برنامه راهبردی، گردهمایی سوم با هدف پایش دوم برنامه راهبردی سال و گردهمایی آخر به منظور ارزیابی عملکرد فعالیت ادارات کل برگزار می‌شود.  
فریدون انصاری اظهار کرد: در این گردهمایی معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع انسانی در خصوص پایش کلان برنامه‌های راهبردی، معاون امور اسناد هویتی و معاون فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی هر کدام به بیان نقطه نظرات خود در مورد پایش برنامه‌های اجرایی معاونتهای خود خواهند پرداخت.  
وی تصریح کرد: در ادامه کارگروههایی در حوزه‌های کارت هوشمند ملی، اطلاع رسانی و ارزیابی و نظارت، دفاتر پیشخوان ثبت احوال، بهره برداری از آرشیو الکترونیکی، دستورالعمل‌های جدید، اتوماسیون اداری و پورتال استانها و شهرستانها، انتشار آمار و اطلاعات جمعیتی، آرشیو الکترونیکی اسناد هویتی، بکارگیری نیروهای انسانی و آموزشهای بدو استخدام، اصلاح قانون ثبت احوال و بودجه با رویکرد درآمدها، اعتبارات و خدمات رفاهی تشکیل می‌شود.  
مشاور رییس سازمان در امور استانها افزود: این کارگروهها دارای یک مسئول استانی و یک مسئول ستادی می‌باشد که وظیفه مسئول استانی جمع آوری نظرات سایر مدیران کل استانها در رابطه با موضوع کارگروه و وظیفه مسئول ستادی جمع بندی مطالب در پایان کارگروه و ارائه آنها در جلسه عمومی گردهمایی می‌باشد.  
انصاری برگزاری این گردهمایی ها را مفید عنوان کرد و گفت: مطلع شدن از سیاستهای سازمان بدون واسطه، آگاهی از وضعیت و عملکرد سایر استانها، آگاهی از نحوه انتخاب استانهای برگزیده، مطلع شدن از انتظارات سازمان، نزدیکی مدیران کل به یکدیگر و برخورداری از ابتکارات آنان و مطلع شدن مسئولان سازمان از موانع و مشکلات استانها را از مهمترین دستاوردهای این گردهمایی عنوان کرد./ف
برچسب ها: گردهمایی ، ثبت ، احوال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار