تیم ملی جودو ناشنوایان آماده حضور در مسابقات جهانی هنرهای رزمی جهان می شود از این رو منصوری رئیس انجمن اظهار داشت: از کسب فقط یک مدال برنز در این مسابقات خوشحال شده و از عملکرد تیم ملی راضی می شویم.

منصوری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم ملی جودو ناشنوایان کشورمان پس از حضوری پر قدرت در مسابقات آسیایی و کسب عنوان قهرمانی در این مسابقات از اعتماد به نفس بالایی برای موفقیت در مسابقات هنرهای رزمی جهان برخوردار هستند از این رو با برپایی اردوها پی در پی در یک زمان بندی مشخص زمینه ی درخشش جودوکاران در مسابقات جهانی را فراهم می کنیم.

وی ادامه داد: در راستای حضور پرقدرت تیم ملی جودو ناشنوایان در مسابقات جهانی برای ملی پوشان جودوکار در 2 مرحله اردوی آمادگی برپا می کنیم که در حال حاضر اردوی اولیه ی خود که از 16 تا 22 تیر ادامه دارد حاضر هستند و تمرینات آمادگی خود را انجام می دهند و سپس با شروع ماه مبارک رمضان به حرمت این ماه اردو تیم ملی جودو برگزار نمی شود و جودوکاران به فرائض دینی خود می پردازند.

منصوری تصریح کرد: اردوی اولیه جودوکاران در پنج شنبه هفته جاری پایان می یابد و پس از یک ماه استراحت تیم ملی جودو ناشنوایان با 12 ورزشکار تمرینات آمادگی خود را پیگیری می کنند و اگر چه فدراسیون ناشنوایان خواهان اعزام 4 ورزشکار به مسابقات جهانی است اما تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا 6 جودوکار که مسابقات آسیایی کسب مدال کرده اند را به رقابت های هنرهای رزمی اعزام کنیم.

رئیس انجمن تصریح کرد: البته در حال حاضر تعداد نفرات اعزامی به مسابقات جهانی به صورت قطعی مشخص نشده است و اگر چه مسئولان فدراسیون تصمیم به اعزام ورزشکاران طلایی و نقره ای در مسابقات آسیا هستند اما تصمیم نهایی پس از جلسه و دیداری که با فاطمی نسب سرپرست فدراسیون ناشنوایان، پیوند اعضا و بیماران خاص برگزار می کنیم، گرفته می شود.

وی خاطر نشان کرد: شرایط و سطح حریفان آسیایی با جهانی بسیار متفاوت است و نباید از تیم ملی جودو ناشنوایان انتظارات غیر منطقی داشت چرا که حریفان جهانی در سطح بسیار مطلوبی قرار دارند و کسب یک برنز از سوی تیم ملی جودو در مسابقات جهانی برای مسئولان انجمن و فدراسیون ناشنوایان رضایت بخش است و سبب خوشحالی ما می شود./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار