گلر تيم فجر سپاسي شيراز گفت: در اين مدت تمريناتمان را به صورت جدي پيگيري کرده و با آرامش به کار خود ادامه مي‌دهيم و عملکرد خوبي در فصل نقل و انتقالات داشتيم و خوشحالم که فجر بي‌حاشيه‌ترين تيم ليگ است.

وحيد شيخ‌ ويسي در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تمرينات مطلوبي را پشت سر گذاشتيم و 4 روز در تهران اردوي آمادگي داشتيم که دو بازي تدارکاتي نيز انجام داديم.

وي ادامه داد: ابتدا با نفت تهران بازي داشتيم که موفق شديم با نتيجه 2 بر يک آنها را شکست دهيم و سپس با تيم آلومينيوم هرمزگان طي يک ديدار موفق به برد 3 بر يک شديم.

دروازه بان فجر سپاسی تصريح کرد: خوشبختانه فجر تيم بي‌حاشيه‌اي است و شايد از اين نظر رتبه نخست را در ليگ داشته باشد. ما هميشه در کمال آرامش به کار خود ادامه مي‌دهيم و هيچ تنش و درگيري در تيم ديده نمي‌شود و همه بازيکنان با اتحاد و انگيزه بالا در تمرينات حضور مي‌يابند.

شيخ‌ويسي بيان داشت:‌گلر مس سرچشمه نيز در فصل نقل و انتقالات تيم جذب شد و به نظرم فجر عملکرد خوبي در اين فصل داشت و دفاع وسط خوبي نيز جذب کرده‌ايم که مي‌تواند به خط دفاعي کمک زيادي کند.

وي عنوان کرد: فجر نماينده خوبي براي فوتبال شيراز است و قصد داريم تا شايستگي‌هاي خود را بيش از پيش به همگان نشان دهيم و براي اين کار بايد تلاش خود را بالا ببريم.

شيخ ويسي در پايان خاطرنشان کرد: اميدوارم با توجه به تمرينات و آمادگي که داريم بتوانيم نتايج خوبي را در فصل دوازدهم آغاز کنيم و جايگاه خوبي در جدول ليگ پيدا کنيم و دل هواداران شيرازي را شاد کنيم./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار