رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم از برگزاری انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی استان قم روز ششم شهریورماه خبر داد.

 
به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، امین مقومی اظهار داشت: انتخابات اعضای هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان هر سه سال یک بار برگزار می‌شود که دوره ششم این انتخابات متفاوت از سال‌های گذشته است.
وی با بیان اینکه دوره ششم این انتخابات ششم شهریورماه برگزار خواهد شد گفت: مراحل ثبت‌نام از ابتدای اردیبهشت ماه آغاز شده که تا پایان مهلت ثبت‌نام 47 نفر ثبت‌نام کردند.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم تصریح کرد: 20 نفر در رشته عمران، 7 نفر در رشته معماری، 8 نفر در رشته برق، 6 نفر در رشته مکانیک، سه نفر در نقشه‌برداری، دو نفر در شهرسازی و یک نفر در ترافیک برای شرکت در انتخابات ششم نظام مهندسی ساختمان ثبت‌نام کردند که این تعداد نسبت به دوره قبل دو برابر شده است.
وی با بیان اینکه با توجه به تعداد اعضای نظام مهندسی استان در دوره پنجم هیئت مدیره 7 نفره بود ابراز کرد: طبق اصلاحیه آئین‌نامه اجرایی نظام مهندسی در استان‌هایی که بیش از دو هزار مهندس عضو باشند، اعضای هیئت مدیره 9 نفر خواهند بود که با توجه به این در انتخابات دوره ششم، از هر رشته یک نفر و از رشته عمران به دلیل جمعیت بیشتر آن سه نفر انتخاب خواهند شد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.