معاون مالیاتهای مستقیم سازمان امور مالیاتی کشور گفت: سازمان امور مالیاتی برای ارائه خدمات بهتر به مودیان ، طرح جامع مالیاتی را پیگیری می کند که از زمستان امسال به صورت پایلوت این طرح اجرا خواهد شد.

وکیلی در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان  با اعلام این خبر  در کرمان افزود : پر کردن اظهار نامه ها به صورت الکترونیکی دوسال است که اجرا می شودوامسال نیز امکان امضاء دیجیتال فراهم شده که هدف اگاهی وآماده سازی بیشتر مردم برای اجرای طرح جدید است.

وکیلی تصریح کرد :  در طرح جدید تمامی خدمات مالیاتی به صورت الکترونیکی صورت می گیرد.

معاون مالیاتهای مستقیم  سازمان امور مالیاتی کشور اظهار داشت : برای تشویق  افرادی که اظهارنامه الکترونیکی پر می کنند شرایط تقسیط 7ماهه وپرداخت 30درصد مبلغ پیش قسط مالیات در نظر گرفته شده است.

  وکیلی خاطر نشان کرد : کار با  نرم افزار هوشمندمالیاتی بسیار آسان است وبه راحتی مودیان می توانند با اتصال به اینترنت نرم افزار فوق را نصب کرده  وپس از پر کردن آن ظرف کمتر از دوهفته با اتصال مجدد به اینترنت فرم را تحویل دهند.

وی یادآور شد :  در این طرح جدید برای شناسایی افراد به جای اسم نیاز به شماره اقتصادی است تا مودیان بتوانند به راحتی به پرونده خود دسترسی داشته باشند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.