شركت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان در راستای تقویت و رشد صنعت نساجی استان و كشور، به اعزام هیأت تجاری، تخصصی به منظور بازدید از نمایشگاه ماشین آلات نساجی و پوشاك ایتمای چین اقدام كرد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان وبراساس گزارش واحد رسانه شركت نمایشگاه های استان اصفهان، نمایشگاه 'ایتما' كه به عنوان معتبرترین نمایشگاه نساجی جهان از سال 2008 به طور رسمی با نمایشگاه ماشین آلات نساجی چین (CITME) آغاز شده و هر دو سال یك بار برگزار می شود، امسال از تاریخ 12ژوئن در شهر شانگهای چین آغاز به كار كرد.

بر اساس این گزارش، مطابق با پیش بینی انجام شده امسال نیز حجم زیادی از غرفه داران و بازدیدكنندگان در این نمایشگاه حضور داشتند. حضور بیش از یكهزار و 300 غرفه دار و یكصدهزار بازدیدكننده گویای موفقیت این نمایشگاه همچون سال های گذشته بود.

شركت های حاضر با توجه به زمینه های فعالیت در 17 گروه تخصصی و 11 سالن جانمایی شده بود. شركت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان نیز در راستای ارتقای این صنعت از دو سال قبل تاكنون و با به كارگیری افراد متخصص صنعت نساجی فعالیت های چشم گیری در این عرصه داشته است.

بنابراین گزارش، امسال هیات اعزامی متشكل از 30 نفر از متخصصان، تولیدكنندگان، تجار و بازرگانان ایرانی فعال در این صنعت بودند.

همچنین همزمان با برگزاری سی و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان دبی (2012 The Big5) همایش، نشست های تخصصی و همچنین كارگاه های آموزشی با حضور كارشناسان و فعالان برتر صنعت ساختمان جهان با موضوعاتی مانند نیاز كنونی و آتی خاورمیانه، فرصت های سرمایه گذاری، ایجاد ارتباط مستقیم بین خریداران و تأمین كنندگان، مدیریت طرح و منابع در محل نمایشگاه های بین المللی دبی برگزار خواهد شد.

آشنایی با آخرین دستاوردهای روز دنیا، ارتقای دانش فنی و مهارت، شناخت موقعیت علمی و عملی بزرگان صنعت ساختمان جهان و پی بردن به نقاط قوت و ضعف از جمله یافته هایی است كه مشاركت كنندگان از طریق این رویداد بین المللی و به ویژه از طریق نشست های تخصصی به دست خواهند آورد.

شركت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان مانند سال های گذشته به عنوان نماینده انحصاری مركز نمایشگاهی دبی میزبان تولیدكنندگان و فعالان صنعت ساختمان ایران در قالب پاویون ملی ایران در سی و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان دبی كه از تاریخ 15 لغایت 18 آبان ماه سال جاری (5-8 Nov.2012) برگزار می شود، خواهد بود./س

برچسب ها: اصفهان ، اعزام ، هیئت ، تجاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.