درگيري درون محفلي فرود فولادوند سركرده گروهک تروريستي حامي ربع پهلوي (تندر) که چندي قبل با انفجار تروريستي در حسينيه رهپويان شيراز تعدادي از هموطنانمان را به شهادت رساندند باعث راه افتادن موجي از افشاگري‌ها ميان اعضاي اين گروهك تروريستي شده است.

به گزارش خبرنگار وبگردي باشگاه خبرنگاران؛فردي كه خود ار در سطح فضاي مجازي با عنوان كژدم معرفي مي كند با درگير شدن با مديران سايت گروهك تروريستي تندر دست به افشاگري و تهديد عليه دوستان سابق خود زده است و عنوان كرده كه در چند روز آينده چند فايل صوتي و تصويري از فسادي گسترده ميان اعضاي گروهك تروريستي تندر را در سطح فضاي مجازي منتشر مي‌كند.

نويسنده وبلاگ کژدم در ابتداي افشاگري خود عليه اين گروهك تروريستي سلطنت طلب مي‌نويسد: چندی است که عناصر تشکل تندر؛ که تحت نام انجمن پادشاهی ایران فعالیت میکند؛ افراد خود را در فیسبوک روانهٔ میدان کرده مبنی بر اینکه مطالب وبلاگ مرا نخوانند و پستهای مرا در فیسبوک و سایر امکانات اینترنتی باز نکنند؛ زیرا دارای ویروس است.

از سوی دیگر آقای جمشید شارمهد این ژنرال مخبط در یک حرکت سخیف نام مرا از عنوان نویسندهٔ مقالاتی که توسط من نوشته شده اند و در آن وبسایت(وبسايت گروهك تندر) منتشر گردیده اند برداشته است. اما در پی درخواستهای مکرر من از جمشید شارمهد که این مقالات را حذف کنند؛ ایشان دست به شارلاتانیسم جدیدی زده تلاش میکند که نام مرا از روی نوشته ها نیز حذف کند، ژنرال شارمهد؛ نعل وارونه به خودش زده است.

کژدم در ادامه ضمن تهديد كردن اعضاي گروهك تندر به فسادي که تا مغز استخوان در ميان اعضاي انجمن پادشاهي نفوذ كرده مي‌گويد: مطلب دیگر آنکه در چند روز آینده چند فایل ویدیویی و صوتی را منتشر مي‌كنم که فساد تا مغز استخوان نفوذ کرده در گره تندر را به سمع تمامی مبارزان برسانم.

وي در بخش ديگري از نوشته خود با بيان اينکه شكل گيري گروهك تندر همانند رشد علف هرزي است که بايد از بين برده شود مينويسد: نخستین گام در جهت تشکیل انجمن پادشاهی؛ از میان بردن علفهای هرزی مانند تشکل «تندر» است که تلاش دارند نام انجمن پادشاهی ایران را به لجن بکشند.

وي با نام بردن از علفهاي هرز ديگر حامي ربع پهلوي ميگويد: من به تشکل آقای «هوشنگ رادخو» و یا تشکل بی محتوای لندن متعلق به خانم رزیتا منطقی کاری ندارم زیرا بیش از ديگر تشكل‌ها سخیف هستند.




                      



برچسب ها: پهلوی ، تندر ، پادشاهی ، کژدم ، شارمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.