نماينده اصولگراي مجلس نهم با اشاره به اينکه اصلاح‌طلبان وزنه‌اي براي رقابت با اصولگرايان ندارد، گفت: در انتخابات رياست جمهوري آتي اصولگرايان با سلايق مختلف با يکديگر به رقابت مي‌پردازند.

اسمعيل کوثري نماينده تهران در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، گفت: اختلاف نظر اصولگرايان مجلس برسر مسائل جزئي نبايد باعث شود عده اي اين افراد را در جرگه اصلاح طلبي بدانند لذا در صورت صحت اين موضوع ما شاهد تشکيل فراکسيون اقليت در مجلس نهم نيز بوديم.
وي افزود: نمايندگان مستقل درمجلس نهم  به اصولگرايي گرايش دارند و اصلاح طلبان حاضر در اين دوره مجلس نسبت به مجلس هشتم افزايش نيافته است.
اين عضو جبهه متحد اصولگرايي خاطرنشان کرد: اختلاف ميان اصولگرايان بسيار جزئي است و اختلافي روي اصول و پايه اصولگرايي وجود ندارد.
کوثري در ادامه با اشاره به انتخابات آتي رياست جمهوري افزود: در صورتي که بزرگان اصولگرايي احساس کنند نيازي به تشکيل حزب فراگير اصولگرايي است اين امر براي انتخابات محقق مي‌شود.
وي در ادامه تصريح کرد: باتوجه به عدم تمايل مردم به جريان اصلاح طلبي و اينکه اين جريان وزنه اي در جامعه ندارند، اصلاح طلبان نمي توانند رقيبي براي اصولگرايان به شمار آيد .
اين نماينده اصولگراي مجلس نهم گفت: احتمالي زيادي وجود دارد که در انتخابات رياست جمهوري آتي، اصولگرايان با عقايد مختلف با يکديگر رقابت کنند و اين درحاليست که اين افراد دراصول اصولگرايي با يکديگر يکسانند./ب2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار